Money S4: Sekcia pre súčasných zákazníkov

    Technická podpora

    Pre zákazníkov s platnou licenciou Money S4 a zaplateným maintenance na príslušné obdobie je k dispozícii technická podpora. Ak potrebujete technickú radu s prevádzkou Money S4, môžete využiť buď internetovú alebo telefonickú podporu.

    Internetová technická podpora

    Prostredníctvom internetovej technickej podpory môžete adresovať Vaše otázky na našich konzultantov Money S4. Táto forma technickej pomoci cez internet vám umožní na rozdiel od jednoduchého e-mailu využiť konferenčné spôsoby podpory. Vďaka prehľadnej evidencii vidíte kompletnú históriu svojich otázok na technickej podpore a aj konzultant, ktorý vám odpovedá, môže reagovať na vašu otázku s ohľadom na staršie otázky, ktoré ste v internetovej podpore riešili. Odpoveď na zadané otázky obdržíte najneskôr do 18.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. Upozornenie na zodpovedanie vašej otázky Vám bude zaslané na Váš e-mail. Kvalitu odpovedí jednotlivých konzultantov môžete známkovať ako v škole.
    Pre zadanie Vašej otázky použite tento odkaz.

    Telefonická technická podpora (hot-line)

    Telefonická technická podpora je k dispozícii na telefónnom čísle 02 492 12344 v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:30 hod. pre všetkých používateľov s platnou licenciou Money S4.

    Telefonická linka má kapacitu viacerých súčasných hovorov a je automaticky presmerovaná na najbližšie voľné konzultačné centrum.

    Telefonická technická podpora je určená pre rýchle riešenie Vašich otázok s prevádzkou Money S4 a drobné poradenstvo. Ak riešenie Vašich otázok presiahne možnosti telefonickej podpory, náš konzultant Vám ponúkne ďalšie možnosti servisnej podpory pre doriešenie konkrétnej situácie (analýza dát, servisný zásah apod.).

    Na linke telefonickej technickej podpory nie je možné riešiť otázky týkajúce sa individuálnych modulov vytvorených na zákazku. Podpora pre individuálne moduly je riešená formou servisnej zmluvy.

    Pri volaní na linku technickej podpory majte vždy pripravené:

    • číslo verzie Money S4 (zobrazuje sa v pravom dolnom rohu spusteného Money S4)
    • verziu operačného systému (Windows 8/ Windows 7/Windows Vista / Windows XP)
    • IČO firmy vlastniace licenciu Money S4

    Tieto údaje potrebuje pracovník technickej podpory preto, aby vám mohol kvalifikovane a rýchlo poradiť. Linka je bezplatná, platíte iba telekomunikačné poplatky. Nevolajte prosím so žiadosťou o technickú radu na bežné obchodné kontakty!

     

    Individuálna servisná podpora

    Ak vám nestačí bežná technická podpora v rámci pravidelného ročného maintenance, sme pripravení pomôcť vám intenzívnejšie. Tím skúsených konzultantov je vám k dispozícii pre riešenie akýchkoľvek otázok súvisiacich s prevádzkou informačného systému Money S4.

    Sme Vám schopní ponúknuť jednorazové služby, ako aj stále služby na základe servisnej zmluvy.

    Služby

    Nad rámec štandardnej telefonickej a internetovej podpory ponúkame možnosť objednania individuálnych služieb ako inštalácia novej verzie, konzultácie, individuálne školenia, analýza dát, úprava formulárov, individuálne výstupy dát do Excelu, administrácia pokročilých funkcií,  nastavenie prístupových práv, atď.

    Pozrieť služby k Money S4

    Servisná zmluva

    Zákazníkom, ktorí požadujú služby nad rámec štandardnej telefonickej a internetovej podpory, ponúkame možnosť individuálnej pomoci na základe servisnej zmluvy. Zmluva o servisnej podpore Vám garantuje služby Osobného konzultanta pre rýchle a efektívne riešenie Vašich otázok a navyše zľavu na ďalšie poskytované služby.

    Vašej spoločnosti bude pridelený certifikovaný konzultant Money S4, ktorý Vám bude každý pracovný deň od 8:00 do 16:30 hod. k dispozícii na vyhradenom čísle mobilného telefónu. Váš konzultant pozná situáciu vo Vašej spoločnosti a je preto schopný individuálneho a prioritného riešenia neštandardných situácií. Po dohode je možné si za poplatok dohodnúť pohotovosť konzultanta na telefóne aj v mimopracovnú dobu.

    V prípade Vášho záujmu o uzatvorenie Zmluvy o servisnej podpore kontaktujte prosím Ing. Viktora Pieša – tel. 02 492 12323, e-mail:viktor.pies@csw.sk

    Servisný zásah na diaľku pomocou aplikácie TeamViewer

    TeamViewer slúži pre vzdialené servisné zásahy našich technikov, ktorým umožní pripojiť sa k Vášmu počítaču odkiaľkoľvek cez internet, vďaka čomu výrazne ušetríte peniaze za ich čas aj náklady na dopravu. Súbor spúšťajte jedine po predchádzajúcej dohode s technickou podporou CÍGLER SOFTWARE, a.s.

     NázovVeľkosť
    Servis na diaľkuServis na diaľku7 MB

    Servis na diaľku

    Pre realizáciu servisného zásahu vzdialenou správou je potrebné prevziať a spustiť aplikáciu Teamviewer

    Hot-line S4: 02 492 12344

    Pracovné dni 8.00 – 16.30.

     

     

     

    Naša stránka využíva súbory cookies, aby sme Vám uľahčili používanie webu pri budúcich návštevách. Ukladanie súborov cookies môžete kedykoľvek odmietnuť v nastavení Vášho webového prehliadača. Viac informácií..

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close