Úvod / Návody / Ako vykonať aktualizáciu Money S3 - nainštalovať vyššiu verziu ako súčasnú
Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie

Ako vykonať aktualizáciu Money S3 - nainštalovať vyššiu verziu ako súčasnú

Novú verziu systému inštalujte na miesto pôvodnej verzie. Inštalačný program už Vaše dáta sám bezpečne prevedie do novej verzie. Pre úspešné vykonanie inštalácie novej verzie prosím dodržujte tento postup.

V prípade, ak by ste aktualizáciu dát predsa len radšej zverili do rúk profesionálov, tak nás môžete kontaktovať na podpora@money.sk alebo na 02/492 12345.

Aktualizáciu môžete vykonať:

  • priamo z programu pomocou šípky na spodnej lište v pravej časti pri čísle verzie programu
  • stiahnutím inštalačného balíka priamo zo stránky

UPOZORNENIE: prechod z verzie starej viac ako 2 roky už nemusí byť elementárny a odporúčame kontaktovať technickú podporu.

INFORMÁCIA: vo výnimočných prípadoch je možná aj automatická aktualizácia Money S3 na pozadí s upozornením zákazníka. Dochádza k nej z dôvodu náhlych zmien v legislatíve, ktoré spôsobia nesprávne výpočty alebo identifikovaných chýb, bez opravy ktorých by mohlo dôjsť k poškodeniu dát. Táto automatická aktualizácia prebieha vždy len na aktuálnych verziách programu.

Pri aktualizácií postupujte nasledovne:

  1. V pôvodnej verzii odporúčame vykonať Celkovú údržbu dát všetkých agend, vrátane demoagend cez menu Money/Správa dát.
  2. V pôvodnej verzii vykonajte zálohu všetkých dát (agend, spoločných dát a formulárov) - cez menu Money/Správa dát/Vytvorenie záložnej kópie , kde viete vybrať zálohu konkrétnej agendy alebo všetkých agend naraz.
  3. Ukončite Money S3 a reštartujte počítač.
  4. Vykonajte vlastnú aktualizáciu, teda spustite inštaláciu novej verzie Money S3:
    1. priamo z programu pomocou šípky na spodnej lište v pravej časti pri čísle verzie programu
      1. ak pri čísle verzie šípku nevidíte, tak je potrebné možnosť sťahovania nových verzií povoliť cez Money/Možnosti a nastavenia/Prístupové práva, po otvorení Vášho prístupu v záložke Ďalšie nastavenia pri možnosti Overenie aktuálnej verzie)
      2. po kliknutí na šípku v prípade ak je dostupná nová verzia, je možné ju stiahnuť tlačidlom Prevziať aktualizáciu. Počas sťahovania verzie môžete v programe voľne pracovať. Po stiahnutí sa ikona zmení na hviezdičku.
      3. po kliknutí na hviezdičku Vám program ponúkne zálohu agend, ak ste ju ešte nevykonali, vykonajte ju teraz.
    2. zo súboru prevzatého z internetu (na stránke tu, po výbere Money S3 a po zadaní Vášho licenčného číslo)
  5. Spustí sa samotný sprievodca inštaláciou
  6. Po inštalácií sa automaticky spustí Money S3 a vykoná sa prevod dát. Následne Vás program vyzve na Celkovú údržbu dát. Výzvu potvrďte tlačidlom Áno.

Pre používateľov sieťových inštalácií

  1. Pred aktualizáciou sieťovej inštalácie skontrolujte, či máte na serveri nainštalovaný aktuálny Licenčný server. Pred jeho inštaláciou je najskôr potrebné otvoriť súčasný Licenčný server (väčšinou červené "S" v pravom dolnom rohu panela nástrojov Windows), stopnúť ho pomocou tlačidla Server - Zastaviť a potom pomocou pravého tlačidla myši na ikone vpravo dole zo zobrazeného menu voľbou Koniec server vypnúť.
  2. Zaktualizujte serverový počítač (hlavný počítač, kde sú väčšinou dáta), spustite ho a preveďte dáta. Až ak všetko prebehne bez problémov, tak postupujte ďalej.
  3. Následne zaktualizujte aj jednotlivých klientov (odporúčame súborom klientsetup.exe, ktorý nájdete v nazdieľaných dátach zo servera).
  4. Vždy preverte zachovanie Windows prístupových práv na zdieľané priečinky zo servera na jednotlivých klientských staniciach

Pre používateľov Money S3 Kasa na inom PC

Pokiaľ inštalujete Money S3 Kasa ako samostatného klienta na inom PC (nie na PC kde je aj Money S3), tak vykonajte jeho inštaláciu až nakoniec. Verzia Money S3 a Money S3 Kasa musí byť zhodná.

Viac o inštalácii, reinštalácii, aktualizácii a registrácii lokálnych aj sieťových verzií nájdete v príručke Inštalujeme Money S3.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).

Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie
Zavrieť reklamu
Objavte aj vy nové online školenia