Zákaznícky portál Money S3 – návod na použitie

    V rámci Zákazníckeho portálu na našej stránke www.money.sk, majú používatelia licencovaných produktov Money S3, ktorí majú aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, možnosť zadať otázku cez On-line internetovú technickú podporu a zadať On-line objednávku servisného zásahu. Registrovaný zákazníci používajúci Štart verziu majú možnosť využiť On-line internetovú technickú podporu jedenkrát na vyskúšanie.

    Prihlásenie na zákaznícky portál

    Na adrese http://hotline.money.sk/ alebo http://clientportal.money.sk/ sa po zadaní Používateľského mena a hesla alebo Licenčného čísla dostanete priamo na stránku technickej podpory. Druhú možnosť pripojenia máte priamo z Money S3, kde sa cez menu Money / Pomoc, kontakty dostanete na odkazy pre On-line podporu. Tu stlačíte odkaz On-line podpora na internete.

    Spustí sa internetový prehliadač priamo na stránke podpory.

    Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vášho Používateľského mena. Pokiaľ nemáte Používateľské meno zadefinované, je nutné sa zaregistrovať cez záložku Registrácia pomocou Licenčného čísla. Po prihlásení si viete zmeniť Používateľské meno a heslo v záložke Správa účtu.

    Po založení Vášho používateľského účtu sa už prihlasujete do Zákazníckeho portálu Vaším menom a heslom. V rámci Zákazníckeho portálu môžete v jednotlivých záložkach vykonávať tieto operácie:

    • Úvod – prehľad informácií o registrovanej spoločnosti alebo fyzickej osobe. Je možné meniť a dopĺňať kontaktné údaje,
    • Správa účtu – informácie o používateľskom účte, je tu možné meniť prihlasovacie meno a heslo,
    • Licencie – prehľad licencií a rozširujúcich modulov s jednoduchou možnosťou dokúpenia Aktualizácie na príslušný rok,
    • Objednávky – prehľad zadaných objednávok na registrovanú spoločnosť,
    • Podpora – informácie o možnostiach podpory k produktu
    • Otázky – on-line internetová technická podpora s možnosťou zadať technickú otázku konzultantom Money S3,
    • Servis – on-line možnosť objednania servisného zásahu,
    • Dokumentácia – dokumentácia k programu a dôležité návody k rozličným témam
    • Aktualizácia – možnosť stiahnutia aktuálnej verzie a info o zmenách a novinkách

    On-line technická podpora

    Otázky v rámci on-line technickej podpory môžete zadávať cez Zákaznícky portál / Podpora / Nová otázka. V zozname vidíte všetky už zadané otázky. Po kliknutí na tlačidlo Detail pri otázke si viete rozbraziť text otázky a odpoveď konzultantna Money S3 na danú otázku.


    K Vašej otázke môžete tiež pripojiť súbory, ktoré nemôžu presiahnuť veľkosť 1 MB.

    Pokiaľ nemáte aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, môžete na technickú podporu cez internet zaslať iba jednu otázku.

    Objednávka servisu

    Priamo zo Zákazníckeho portálu si môžete objednať aj servisný zásah. Po prihlásení sa do portálu pomocou Používateľského heslo viete v záložke Servis cez tlačidlo Objednať servis objednať servisný zásah podľa Vaších požiadaviek. Prehľad už objednaných servisov vidíte v záložke Prehľad servisov.


    Objednávky servisu sú pre všetkých používateľov bez obmedzení.

    Naša stránka využíva súbory cookies, aby sme Vám uľahčili používanie webu pri budúcich návštevách. Ukladanie súborov cookies môžete kedykoľvek odmietnuť v nastavení Vášho webového prehliadača. Viac informácií..

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close