Podľa odboru

Ak hľadáte riešenie z konkrétneho odboru, vyberte si z týchto kategórií:

  • Účtovníctvo: fakturácia, banka, pokladnica, cudzie meny, zápočty.
  • Sklady: cenníky, doklady, objednávky, hromadné operácie, inventúry.
  • Mzdy: mzdová a personálna problematika.
  • Majetok: krátkodobý, dlhodobý, lízingový, účtovné i daňové odpisy.
  • POS: pokladničné systémy, elektronické registračné pokladnice.

Intrastat

INTRASTAT je systém zberu dát pre štatistiku obchodu s tovarom medzi členskými štátmi Európskej únie (intrakomunitárný styk). Nasledujúci príklad vás prevedie postupom podania výkazu v Money S3.

DÔVERA – Elektronická pobočka

Do verzie 17.300 verzie sme pripravili priame prepojenie s elektronickou pobočkou zdravotnej poisťovne Dôvera, ktoré vám ušetrí čas pri podávaní výkazov a ostatných povinnostiach platiteľa zdravotného poistenia. Nastavenia a spôsob práce popisuje tento návod.

Vystavovanie zálohových faktúr v účtovnom programe Money S3

Tento návod popisuje metodiku zaúčtovania platieb zálohových faktúr, tvorbu daňových dokladov a odpočtu záloh vo vyúčtovacích faktúrach. Pre plné využitie všetkých možností je potrebné mať nainštalovanú verziu Money S3 15.000 a vyššiu.

Elektronická registračná pokladnica – čo robiť keď?

Pri používaní elektronickej registračnej pokladnice občas vznikajú situácie, pri ktorých bežný používateľ nevie, ako presne má postupovať, aby sa vyhol pokutám za nesplnenie niektorej z povinnosti. Ak sa Vám nechce odpovede na Vaše otázky hľadať v zákonne (napr. 289/2008 alebo 361/2013), skúste ich nájsť v našom rýchlonávode, ktorý Vám prináša odpovede na najčastejšie otázky ohľadom používania elektronických registračných pokladníc. Čo teda robiť, keď:

Vzájomný zápočet v Money S3

Vzájomný zápočet využijete v prípade, ak máte voči jednému partnerovi zároveň záväzky aj pohľadávky. Vtedy miesto obojstrannej úhrady dokladov môžete využiť po vzájomnej dohode inštitút vzájomného započítania dokladov. Ako nato v Money S3 Vám ukáže tento návod.

Súhrnný výkaz k DPH

Ak dodávate tovary, alebo služby do zahraničia, tak ste povinný elektronicky podávať tlačivo Súhrnného výkazu. Postup jeho spracovania a povinné náležitosti na úspešné odoslanie Vám prináša tento návod.

Kontrolný výkaz k DPH

Od roku 2014 sú platitelia dane povinný podávať Kontrolný výkaz. V tomto návode sú popísané typické účtovné prípady a ich nastavenie pre vstup do požadovaného oddielu. Pre plné využitie všetkých funkcií popísaných v tomto návode je potrebná verzia minimálne 15.300.

Osobitná úprava uplatňovania dane pri prijatí platby

Od 1. 1. 2016 Zákon o DPH umožňuje využívať osobitnú úpravu uplatňovania dane pri prijatí platby za dodanie tovaru a služieb. Malí a strední podnikatelia sa môžu rozhodnúť, že tento režim využijú a nebudú platiť DPH z faktúr, ktoré im ich odberatelia nezaplatili. Daňová povinnosť vzniká až v momente, keď príjmu platbu. Súčasne však platí, že DPH z prijatých faktúr si môžu odpočítať až potom, keď zaplatia svojim dodávateľom.

Kategórie

Naše ocenenia a certifikácie

Microsoft Gold Certified Partner European Seal of e-Excellence IT Produkt roka 2012 Certifikácia informačných systémov Money pre Windows Vista a Widows 7 IT produkt roka 2011 Microsoft Awards Winner 2011 Certifikát a Zlatá medaila Slovak Gold 2010 Ocenenie Computerworld Excellent 2010 Ocenenie IT časopisu CHIP IT Produkt roka 2010 Certifikát a Zlatá medaila Slovak Gold 2009 IT Produkt roka 2009 Microsoft Industry Awards Winner 2008 IT Produkt roka 2008 IT Produkt roka 2007 IT Produkt roku 2007

Naša stránka využíva súbory cookies, aby sme Vám uľahčili používanie webu pri budúcich návštevách. Ukladanie súborov cookies môžete kedykoľvek odmietnuť v nastavení Vášho webového prehliadača. Viac informácií..

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close