Podpora a aktualizácia: Vždy aktuálny pokladničný systém so zaistenou podporou

Každý podnikateľ je zodpovedný za správnu funkciu svojho pokladničného systému, ktorý je neustále vyvíjaný v súlade s legislatívou. Preto je tu služba Podpora a aktualizácia, ktorá vám zaručuje zhodu pokladničného systému s legislatívnymi zmenami a dostupnú pomoc vždy, keď to budete potrebovať.

Hľadáte pomoc? Skúste najskôr naše príručky a návody!

1. Telefonická technická podpora (hot-line)

Kontaktujte nás prosím na tel. čísle: 02  492 12343, kde sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:30. Pred volaním na linku technickej podpory si prosím pripravte:

  • pokladničnú knihu s typom ERP zariadenia
  • svoje PIN číslo (prípadne IČO alebo licenčné číslo)
  • číslo verzie Predajne SQL (zobrazuje sa v ľavom dolnom rohu vo Vašej Predajni SQL)
  • verziu operačného systému (Windows XP/Vista/7/8/10, Server 2008/2012/2016)

Tieto údaje potrebuje pracovník technickej podpory preto, aby Vám mohol kvalifikovane a rýchlo poradiť. Linka je bezplatná, platíte iba za telekomunikačné poplatky. Linka je automaticky presmerovaná na najbližšieho voľného konzultanta technickej podpory CÍGLER SOFTWARE. Nevolajte prosím so žiadosťou o technickú radu na bežné obchodné kontakty!

2. Internetová technická podpora

Ak sú všetci konzultanti na linke technickej podpory obsadení, je možné použiť alternatívnu internetovú technickú podporu. Ak chcete zadať novú otázku, použite tento odkaz. Používatelia skúšobnej verzie Predajňa SQL ŠTART majú v rámci internetovej technickej podpory nárok na zadanie jednej otázky na jej vyskúšanie. Návod na Internetovú technickú podporu nájdete tu.

3. Servisná zmluva

Vďaka Servisnej zmluve si viete zabezpečiť individuálny prístup Vášho osobného konzultanta a pomoc šitú na mieru Vašim potrebámServisná zmluva je preto určená spoločnostiam, ktoré vyžadujú individuálny prístup a 100 % stav dátových súborov. Servisná zmluva zahŕňa nasledujúce služby:

Služba Osobný konzultant

  • Vašej spoločnosti bude pridelený certifikovaný konzultant Money S3. (Ak to bude možné, vyhovieme aj požiadavkám výberu konkrétneho konzultanta.)
  • Osobný konzultant je Vám k dispozícii na vyhradenom čísle mobilného telefónu každý pracovný deň od 8:00 do 16:30 hod.
  • Pozná situáciu vo Vašej spoločnosti a preto je schopný individuálneho a prioritného riešenia aj neštandardných situácií.
  • Tip pre Vás: Po dohode je možné si za poplatok dohodnúť pohotovosť konzultanta na telefóne aj mimo pracovnú dobu.

Služba Konzultácie a údržba dát 

  • Váš osobný konzultant Vás 1x do mesiaca navštívi, vo vopred dohodnutom termíne (službu je možné na základe dohody poskytovať aj vzdialeným prístupom).
  • Vykoná kontrolu nastavenia a dátových súborov.
  • Pomôže Vám zefektívniť Vaše zaužívané pracovné postupy.

Typy Servisných zmlúv a cenník

Obsah servisnej zmluvy Servisná zmluva BASIC  Servisná zmluva STANDARD Servisná zmluva PREMIUM 
Služba Osobný konzultant
Služba Konzultácie a údržba dát 1 hod./mesiac 1,5 hod./mesiac 3 hod./mesiac
Zľava z ďalších služieb 5 % 7 % 10 %
Cestovné náhrady X do 50 km do 50 km
Cena 69 99 159

* Ceny sú uvedené v € bez DPH. Minimálna viazanosť Servisnej zmluvy sú 3 mesiace s automatickým predĺžením.

Objednať Servisnú zmluvu

Servisná zmluva

Vaše meno*

Spoločnosť

Email*

Telefón

Vaša správa*

Prevzatie aktualizácie:

Viac informácií v sekcii Aktualizácia.

Zadarmo v rámci služby Podpora a aktualizácia!

Hot-line: 02 492 12343

Pracovné dni: 8:00 – 16:30.

Internetová podpora

Odpoveď do 24 hodín
(spravidla do pár hodín).

Objednávka Servisnej zmluvy

Pre viac informácií alebo objednanie Servisnej zmluvy kontaktujte naše obchodné oddelenie, pomocou formulára nižšie alebo na telefóne 02 49 21 23 23.

Servisná zmluva

Vaše meno*

Spoločnosť

Email*

Telefón

Vaša správa*

Naša stránka využíva súbory cookies, aby sme Vám uľahčili používanie webu pri budúcich návštevách. Ukladanie súborov cookies môžete kedykoľvek odmietnuť v nastavení Vášho webového prehliadača. Viac informácií..

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close