Money S5 vychádza z rovnakých funkčných vlastností ako Money S4 – navyše si ho ale prispôsobíte presne podľa svojich predstáv. A môžete využiť iba tie funkcie, ktoré sa vášmu podnikaniu najviac hodia.
Dostaňte z dát o svojich predajoch či zákazníkoch absolútne maximum pre ďalší rozvoj vašej firmy.
Poznajte nákupné chovanie svojich zákazníkov a sledujte pritom výkonnosť obchodných zástupcov.
Digitalizujte svoje papierové dokumenty a urobte si v dokladoch raz a navždy perfektný poriadok.
Zbavte sa papierových dokumentov a riešte faktúry aj objednávky elektronicky.
Rozširuje možnosti správy e-shopu priamo z Money ERP, ale aj automatickú výmenu dát.
Zjednodušte si odvod DPH v ktorejkoľvek krajine EU a elektronické podanie výkazov v Čechách.
Využite mocný nástroj pre detailnú analýzu vašich predajov, skladov alebo pohľadávok.
Zadávajte objednávky, prijímajte tovar alebo pripravujte faktúry zo svojho mobilu či tabletu.
Schvaľujte doklady alebo delegujte právomoci aj keď ste na cestách – stačí mať mobil či tablet.
Ušetrite si prácu a úhrady uskutočnené cez platobné brány či bankové rozhranie si nechajte automaticky načítať priamo do Money.
Pripravte si štítky a etikety pohodlne priamo z katalógu tovaru, cenníkov, alebo adresára firiem.
Nechajte si na základe aktuálnych obratov zásob stanoviť množstvá, ktoré je potrebné objednať.
Nahrajte si do Money katalóg produktov, cenník alebo akékoľvek doklady doslova za pár sekúnd.
Sledujte každú zákazku od prvého oslovenia až po odovzdanie diela z pohľadu nákladov, výnosov a zisku.
Majte všetky dôležité údaje o zákazníkoch, dodávateľoch a partneroch na jednom mieste.
Vytvorte si nekonečne mnoho cenníkov, preberte ich štruktúru a upravujte ceny podľa toho ako potrebujete.
Skráťte čas potrebný k vystaveniu faktúry na absolútne nevyhnutné minimum.
Prepojte svoje Money s iDokladom a nahrávajte doň vystavené faktúry odkiaľkoľvek na svete.
Chráňte osobné údaje svojich zamestnancova a zákazníkov v súlade s nariadením GDPR.
Získajte prehlaď o svojom dlhodobom, krátkodobom aj leasingovom majetku a sledujte jeho vývoj v čase.
Evidujte svoje objednávky na jednom mieste a automatizujte vystavenie nadväzujúcich dokladov.
Chráňte dáta svojich zamestnancov a uľahčite si správu odvodov či cestovných náhrad.
Uľahčite si skladové uzávierky a inventúry a majte o svojom tovare neustály prehľad.
Zjednodušte si účtovníctvo, podanie priznania k DPH alebo evidenciu DPH na Slovensku i v zahraničí.;
Majte detailný prehľad o všetkých reklamačných konaniach vo vašej firme – vrátane ukončených.
Nástroj pre obchodných zástupcov na modernú prezentáciu spoločností a ich produktového portfólia.