Aktuálne informácie k súčasnej situáciíViac informácií

Získajte vždy aktualizovaný podnikový systém

Majte istotu, že svoje podnikanie riadite v systéme pracujúcom s platnou legislatívou. S predplatenou službou Podpora a Aktualizácia sa vám postaráme o všetky legislatívne aktualizácie, garantujeme pohotovú zákaznícku podporu a pravidelne vydáme novú verziu Money S5 plnú užitočných zmien a vylepšení, ktoré vám uľahčia prácu.

aktualizace-podpora
Vaše Money S5 bude vždy pracovať podľa platnej legislatívy

Schválila vláda nový zákon, ktorý ovplyvňuje prácu v Money S5? Tak to už na ňom naši vývojári pracujú. Tak usilovne, aby v deň nadobudnutia účinnosti novej legislatívy bolo vaše Money S5 pripravené.

Bez Aktualizácie vaše Money S5 rýchlo zastaráva - už po roku alebo dvoch môže byť jeho používanie rizikové.

Rýchla pomoc konzultanta, keď ju potrebujete

Nezáleží na tom, či potrebujete pomôcť s hromadnou úpravou cenníkov, prípravou inventúry alebo tvorbou jednoduchých tlačových zostáv. Na telefóne a zákazníckom portáli sme k dispozícii a pripravení zodpovedať vaše otázky.

Náročnejšie požiadavky, na ktoré rýchla telefonická či internetová podpora nestačí, vám vyriešime v rámci individuálneho servisu. Náš konzultant sa s vami spojí telefonicky alebo pomocou vzdialeného pripojenia cez TeamViewer a vašu požiadavku vyrieši. A pokiaľ chcete konzultanta, ktorý vám bude neustále a okamžite k dispozícii, dohodnite si s nami servisnú zmluvu.

Každý mesiac vaše Money S5 vylepšíme.

Mesačne vydávame novú verziu Money, ktorá prináša veľa zaujímavých noviniek a vylepšení, ktoré vám uľahčia prácu. Množstvo funkcií pripravujeme priamo na základe vašich požiadaviek.

Hľadáte novú verziu?

Máte Money S5 a chcete si ju aktualizovať? Prejdite do Zákazníckeho portálu.

Chcete, aby vaše Money S5 bolo vždy v súlade s legislatívou?

Objednajte si službu Podpora a Aktualizácia na Zákazníckom portáli.

PREJSŤ NA ZÁKAZNÍCKY PORTÁL

Informácie k súčasnej situácií

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácií Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.