Aktuálne informácie k súčasnej situáciiViac informácií

Cenník programu na daňové tlačivá

Platný cenník pre TaxEdit

Štart Simple Complet Complet Multi
Popis Ideálny na začiatok. Ak Vám stačí sada daňových priznaní pre jednu firmu a chcete si uľahčiť prácu, musíte ho vyskúšať! TaxEdit ŠTART je ZADARMO. Vhodný pre účtovníkov alebo firmy ktoré vedú účtovnú a daňovú agendu viacerých firiem. TaxEdit SIMPLE Vám postačí pre 10 daňových subjektov (firiem). Určený pre profesionálnych účtovníkov, daňových poradcov a audítorov. TaxEdit COMPLET má NEOBMEDZENÝ počet daňových subjektov (firiem). Určený pre profesionálnych účtovníkov, daňových poradcov a audítorov. TaxEdit COMPLET MULTI pracuje v sieti a má NEOBMEDZENÝ počet daňových subjektov (firiem).
Počet PC 1 2 2 4 až 30
Počet daňovníkov/firiem 1 10 neobmedzene neobmedzene
Počet vozidiel pre DMV 5 neobmedzene neobmedzene neobmedzene
Sieťová prevádzka
Technická podpora
Cena následnej ročnej aktualizácie zdarma 49 € 166 € od 249 €
Bežná cena zdarma 160 € 520 € od 780 €
Cena so zľavou 25 % zdarma 120 € 390 € od 585 €
Vyskúšať Objednať Objednať Objednať

TaxEdit obsahuje:

Databázu daňovníkov, osôb, bankových účtov, dokumentov, vozidiel, registrácií, platenia daní, rozpisové stránky, filtrovanie podľa najrôznejších kritérií, prehľadnú stromčekovú štruktúru, automatickú opravu a tvorbu odvodených formulárov, elektronické podania, atď.

Aktualizácia pre TaxEdit

Cena Aktualizácie je cca 30 % z cenníkovej ceny a platí sa vždy za kalendárny rok. Pre prvý rok je Aktualizácia zahrnutá v cene. Pri objednávke programu v období 1.10.-31.12. je Aktualizácia na ďalší rok zdarma. Kompletný cenník v PDF tu.

Profesijná zľava 25 % pre účtovné firmy a daňových poradcov

Profesijná zľava pre účtovné firmy a daňových poradcov je uznaná po overení zápisu v živnostenskom/obchodnom registri alebo na stránke so zoznamom členov SKDP.

Informácie k súčasnej situácii

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácii Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.