Aktuálne informácie k súčasnej situáciiViac informácií

KNN

Money S4 pomáha firme KNN so správou 23 000 skladových kariet.

Pre dodávateľa a predajcu nábytkového kovania a veľkoplošného materiálu KNN boli posledné roky úspešné natoľko, že prerástol softvér pre malých podnikateľov Money S3. Riešením bol prechod na Money S4, ktorý KNN priniesol 30 % zrýchlenie spracovania objednávok.

Kľúčová požiadavka: svižnejšia práca

Money S3 pomáhalo spoločnosti KNN z Dunajskej Stredy od roku 2010. Riaditeľ firmy Zsolt Botló poznal softvér zo svojho predchádzajúceho zamestnania a rozhodol sa ho využiť aj v novom biznise. Začínal s verziou Štart, od ktorej časom prešiel k plateným kompletom.

Spoločnosť KNN v Money S3 evidovala sklad a všetky obchodné činnosti ako napríklad cenové ponuky, objednávky z e-shopu a faktúry.

Keďže o tovar KNN bol záujem, firma postupne rástla. Jej ročný obrat sa zvýšil z 30 tisíc na 3 milióny eur. Spoločnosť stavila na širokú ponuku, z ktorej si vyberie vhodnú úchytku pre každý kus nábytku nielen stolár, ale aj koncový zákazník. Také množstvo zásob si žiada poriadny sklad – ten v KNN má viac ako 2 tisíc metrov štvorcových a je v ňom viac ako 7 tisíc položiek.

„S rastom firmy rástli aj naše dáta. S funkcionalitou systému sme boli spokojní, ale začali sme pociťovať jeho spomalenie. Money S3 nám už bolo malé.”

Máte v Money S3 tisícky skladových kariet? Na väčšie množstvo dát softvér pre malé firmy nie je dimenzovaný. Nečakajte, až sa kvôli tomu spomalí a včas prejdite na Money S4, ktoré bude vašim požiadavkám lepšie vyhovovať. Stačí sa spojiť s obchodným zástupcom spoločnosti Solitea Slovensko a dozviete sa všetky podrobnosti. Implementáciou Money S4 si rovnako ako v KNN zrýchlite a zefektívnite prácu.

Riešenie: hladký prechod na Money S4

Keď v KNN začali premýšľať o novom systéme, po iných softvéroch sa ani nepozerali. Money S3 im vyhovovalo a boli naňho zvyknutí. Preto sa rozhodli vymeniť verziu a prejsť na Money S4, ktoré je určené pre stredné firmy.

Z nového systému nemali obavy. Obchodná zástupkyňa spoločnosti Solitea Slovensko im softvér predstavila a všetko vysvetlila. Prechod bol hladký aj vďaka perfektne spracovanej implementačnej analýze, ktorú Solitea pri prechode na Money S4 vždy spracováva.

„Veľmi oceňujem profesionalitu a odbornosť konzultanta. Zodpovedal všetky naše otázky a keď som mu poslal e-mail alebo telefonoval, vždy rýchlo reagoval. Celú implementáciu hodnotím ako bezproblémovú.“

Zsolt Botló
riaditeľ KNN s.r.o.

Prechod na nový softvér bol hotový za mesiac. Nekonala sa žiadna odstávka a v KNN mali bezchybné dáta pre každodenný chod firmy stále k dispozícii.

Výsledok: 30 % úspora času

Money S4 v KNN výrazne zefektívnilo prácu. Napríklad si rýchlo zobrazí dodávateľské aj odberateľské ceny, ktoré si kedykoľvek jednoducho aktualizujú.

Tiež oceňujú veľa užívateľských vylepšení, ktoré používajú každý deň. Napríklad pri práci s dokladmi sa už nemusia preklikávať medzi účtovnými rokmi.

„Je vidieť, že Money S4 je stavané na väčšiu dátovú záťaž. Bez problémov si poradí s našimi 23 tisíc skladovými kartami a reaguje veľmi rýchlo. Tým pri vytvorení a spracovaní objednávky ušetríme 30 % času.“

Zamestnanci si na nový systém veľmi rýchlo zvykli. Používateľské prostredie aj logika práce je totiž veľmi podobná ako v Money S3.

Záver: lepší prehľad o objednávkach

V budúcnosti plánujú v KNN reorganizáciu e-shopu. Zo štatistík zisťujú, ktorý tovar ide najviac na odbyt a tomu prispôsobujú zoznam položiek, ktoré držia skladom. Takzvané „ležiaky“ naopak z webových stránok stiahnu. A až budú úpravy v e-shope finálne, prepoja ho s novým podnikovým systémom.

Celkovo Money S4 naplnilo očakávania, ktoré doňho v KNN vkladali. Objednávanie tovaru aj cenotvorba je ešte jednoduchšia. Tiež majú lepší prehľad o objednávkach, čo je kľúčové, pretože firma plánuje rozširovať sklady a ďalej expandovať.

„S istotou môžem povedať, že rozhodnutie prejsť na Money S4 bolo správne.“

Informácie k súčasnej situácii

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácii Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.