MENU Zatvoriť
Select language

MAMUT-THERM

Stavebná firma MAMUT-THERM používa Money S5 už od roku 2010. Pri každodennej prevádzke jej pomáha napríklad doplnok na mieru, ktorý stráži stav skladu a pokročilé analytické funkcie.

Kľúčová požiadavka: analytické funkcie

Brnenskú spoločnosť MAMUT-THERM od jej vzniku v roku 2003 sprevádzalo Money S3. Ako však táto firma špecializujúca sa na zatepľovanie budov rástla, potrebovala robustnejší systém.

„So skladovým hospodárstvom v Money S3 by sme si vystačili aj teraz. No potrebovali sme pokročilejšie analytické a kontrolingové funkcie. Jednoducho povedané, chceli sme zo systému získavať viac informácií, ktoré nám pomôžu napredovať v obchode. Požadovali sme napríklad evidenciu a archiváciu obchodných stretnutí, sledovanie nákladovosti a profitability stredísk, zákaziek obchodných partnerov a zástupcov."

Riešenie: informačný systém so zákazníckou podporou


Keď sa objavila možnosť získať dotáciu na obstaranie si informačného systému, vedenie MAMUT- THERMu ju využilo a začalo hľadať nový softvér. Od systému potrebovalo predovšetkým:

  • kompletné spracovanie a evidenciu účtovníctva,
  • sledovanie skladových pohybov,
  • predaj a sledovanie stavebných zákaziek.

Do výberového konania pozvalo niekoľko dodávateľov a nechalo si predstaviť možnosti ich informačných systémov. Po dôkladnom zhodnotení získal najviac bodov systém Money S5.

Jednou z našich priorít pri výbere informačného systému bola kvalitná zákaznícka starostlivosť. Z doby, kedy sme mali Money S3, sme už vedeli, že komunikácia s obchodníkmi aj techniky Solitey je veľmi dobrá.“ Martin Nekvapil, riaditeľ realizácií stavieb

Výsledok: tovar pre klientov vždy skladom


Prechod z Money S3 na Money S5 v roku 2010 bol bezproblémový. Do MAMUT-THERMu prišli špecialisti, ktorí informačný systém implementovali a zaškolili používateľov.

MAMUT-THERM si prial aj niekoľko úprav na mieru. Predtým sa napríklad v systéme neukazoval skutočný stav skladu, ale iba jeho predpokladaný stav, ktorý však nebol 100 % zhodný s realitou. Pracovník prijal objednávku, zadal ju do systému a podľa predpokladaného stavu skladu, malo byť všetko v poriadku. Ale potom sa zistilo, že zákazku nie je možné vybaviť, pretože tovar v skutočnosti na sklade nebol.

Preto programátori do Money S5 doplnili funkciu, ktorá pri ukladaní prijatej objednávky automaticky skontroluje aktuálny stav skladu. V MAMUT-THERMe vďaka tomu majú istotu, že sľúbený tovar pre zákazníka budú mať vždy skladom.

Veľké uľahčenie práce pre MAMUT-THERM znamenal aj modul Zákazky. Vďaka nemu môžu porovnať plánovaný rozpočet so skutočnosťou. Pomáha im v tom funkcia Rozpad zákazky, ktorá umožňuje meniť pohľady na rôzne položky zákazky. Zamestnanci tak ľahko porovnávajú plánovaný a skutočný stav subdodávok, či spotreby materiálu.

Záver: zjednotenie vnútropodnikových procesov


Po 7 rokoch v MAMUT-THERMu hodnotia Money S5 veľmi kladne.

Páči sa mi, že vývojári ERP Money stále vylepšujú. Ocenili sme napríklad nový modul Aktivity, ktorý slúži na zaznamenávanie stretnutí a telefonátov. Predtým sme si tieto údaje viedli v Exceli a vo Worde. Vďaka Money S5 máme teraz dáta o obchodných prípadoch na jednom mieste a dokážeme ich aj lepšie vyhodnocovať.

Do budúcnosti zvažujú aj mobilnú verziu Money S5. Obchodní zástupcovia v teréne prijímajú objednávky na stavebný materiál a pán Nekvapil by im rád poskytol tablety s informačným systémom. Vďaka tomu sa najnovšie dáta ihneď prepíšu priamo do skladového hospodárstva a do objednávok.

Money S5 nám prinieslo zjednotenie vnútorných procesov, lepšiu evidenciu a výstupy v podobe užitočných dát. Tiež oceňujem, že je ako systém komplexný a rieši súčasne veľa oblastí. Okrem toho sa môžem spoľahnúť aj na to, že bude vždy legislatívne aktuálny."

Potrebujete poradiť s automatizáciou
procesov vo Vašej firme?

Napíšte nám, s čím potrebujete pomôcť, a my sa Vám čoskoro ozveme. Konzultácia je nezáväzná a bezplatná.

Vaše osobné údaje sa spracúvajú za účelom obchodnej komunikácie na základe oprávneného záujmu podľa článku 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov (GDPR).
Viac informácií o ochrane údajov a vašich právach nájdete tu.

Zákaznícka podpora

Zákaznícky portál

Obchodné oddelenie

Napíšte nám

Systém Money ERP vám prináša Seyfor