Výsledok: rýchle analýzy na mieru
S podporou podnikového systému môže ViVa hladko rásť. Money S5 má prepojené s e-shopom, takže v systéme ihneď vidia, keď si zákazník niečo objedná cez internet. Dáta prúdia aj na druhú stranu – na e-shope sa vďaka tomu zobrazuje aktuálna skladová dostupnosť tovaru.
Obchod má k dispozícii pokročilé štatistiky, ktoré potreboval. Majiteľ si ľahko urobí prehľad napríklad o:
- neuhradených pohľadávkach,
- zákazníkoch, ktorí mu prinášajú najviac peňazí,
- obchodných zástupcoch, ktorí najviac predávajú,
- či predajoch podľa položiek.
Keď Marek Vágai potrebuje nový typ analýzy, jeho konzultant mu ju nastaví na mieru.
„Dát máme naozaj veľa. Keď som chcel predtým pripravovať stratégiu, trvalo dlho, než mi Money S3 spracovalo analýzy. Money S5 je omnoho robustnejšie a to isté zvládne za pol hodiny. Veľmi oceňujem, že sú reporty prehľadné a rýchlo z nich vyčítam, čo potrebujem.“
ViVa dodáva aj do Hornbachu. Ten od svojich partnerov požaduje, aby používali EDI – elektronickú výmenu dát medzi firmami.
„Spustenie EDI komunikácie bolo veľmi jednoduché. Od Hornbachu sme dostali heslá a konzultant nám nastavil všetko potrebné v Money S5, takže na EDI nepotrebujeme žiadny ďalší softvér. Keď nám príde objednávka, Money S5 automaticky vytvorí prijatú objednávku a vystaví faktúru. Tým nám šetrí dosť času.“
Zaujímavosťou je, že ViVa stále čiastočne používa Money S3. Money S5 je totiž určené pre väčšie firmy a z toho dôvodu je jeho súčasťou iba podvojné účtovníctvo. ViVa potrebuje funkcie na mieru, ale nemá povinnosť viesť podvojné účtovníctvo. Preto si spoločnosť na spracovanie jednoduchého účtovníctva ponechala Money S3. Oba systémy sú prepojené a dáta sa prenášajú automaticky.
Vo ViVe si okrem iného pochvaľujú, že keď potrebujú pripojiť napríklad novú pokladnicu, tak Money S5 nepadá. Situácia v okolitých firmách je odlišná. Keď pripojujú ďalšie pracovné miesto, ich softvér často záťaž nezvládne.
Dodávateľ kúpeľňového zariadenia využíva servisnú zmluvu najvyššieho stupňa Prémium. Vďaka nej má svojho stáleho konzultanta, ktorý sa o jeho systém stará už sedem rokov.
„Každý mesiac sa u nás na dve hodiny zastaví. Preberieme naše požiadavky na zmenu nastavení alebo úpravu systému. Vždy všetko vyrieši tak, aby sme boli spokojní.“