Prečo je správne nastavený reklamačný proces dôležitý? Reklamačný proces je neoddeliteľnou súčasťou podnikania, najmä v oblasti e-commerce. Umožňuje zákazníkom vrátiť…
Prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne? S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho…
Čo je hromadné fakturovanie a jeho výhody Hromadné fakturovanie je proces, ktorý umožňuje firmám vystavovať veľké množstvo faktúr naraz, čím…
Čo je finančné účtovníctvo a ako sa líši od manažérskeho? Cieľom finančného účtovníctva je dať ucelený pohľad na všetky finančné…
Výhody a nevýhody online účtovníctva Hlavným dôvodom, prečo firmy pracujú v online účtovníctve, je flexibilita. Účtovať či riadiť chod firmy…
Dôležitosť ochrany účtovných dát Dáta sa za posledné roky stali jedným z najcennejších aktív pre podniky všetkých veľkostí a odvetví.…
Čo je to zádržné Zádržné, niekedy nazývané aj pozastávky u faktúr, je metóda, ktorú firmy používajú na zabezpečenie splnenia záväzkov zo…
Druhy živností na Slovensku a ich zoznam Predpisom upravujúcim živnostenské podnikanie na Slovensku je zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom…
Založenie podnikania – rýchlosť, administratívna záťaž a poplatky V tomto smere je jednoznačne výhodnejšia živnosť ako s. r. o. Začať…
Význam automatizovanej fakturácie Fakturácia je neoddeliteľnou súčasťou podnikania a spolu s vyskladňovaním objednávok patrí k hlavným činnostiam prevádzkovateľov e-shopov. Správna…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy