Príznakom, že Vaša eKasa vyžaduje reštart je chyba pri odosielaní dokladov alebo tlač výhradne off-line dokladov v priebehu posledných dní.
Ak máte k postupu akékoľvek otázky, kontaktuje nás na linke technickej podpory:
 Money S3: +421 249 212 345
 Money S4/S5: +421 249 212 344
 alebo na klientskom portáli.
Vždy aktuálna legislatíva Rok 2025 prináša významné zmeny v oblasti DPH v nadväznosti na konsolidačný…
Nový vzor Registračného listu fyzickej osoby Sociálna poisťovňa zverejnila nový vzor Registračného listu FO, ktorý…
Čo sú to elektronické schránky a na čo slúžia Elektronické schránky sú upravené zákonom č.…
Čo znamená 64bitová aplikácia? Aj keď ide o technickú špecifikáciu systému a pre používateľov Money…
Money S3 64-bitová aplikácia S vydaním verzie 25.850 prinášame zásadnú technologickú novinku – po prvýkrát…
Homebanking - výpis z účtu Upravili sme komunikačnú službu elektronického platobného styku SEPA formát (XML)…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy