Príznakom, že Vaša eKasa vyžaduje reštart je chyba pri odosielaní dokladov alebo tlač výhradne off-line dokladov v priebehu posledných dní.
Ak máte k postupu akékoľvek otázky, kontaktuje nás na linke technickej podpory:
Money S3: +421 249 212 345
Money S4/S5: +421 249 212 344
alebo na klientskom portáli.
Na čo slúži výdavkový pokladničný doklad Ide o jednoduchú účtenku, ktorá dokladuje hotovostné pohyby. Na…
Daňová strata a možnosť jej odpočítavania od základu dane Zákon č. 595/2003 Z. z. o…
Možnosti skončenia pracovného pomeru Podľa zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších…
Dôležité pripomenutie na úvod Na úvod by sme radi používateľom Money S3 pripomenuli končiacu podporu…
Ukončujeme podporu zastaraných operačných systémov Pripomíname, že sa blíži termín ukončenia podpory operačných systémov Windows…
Čo je to manažérsky účtovný report? Účtovný report obsahuje finančný stav a výkonnosť spoločnosti. Zahrňuje…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy