Účtovné programy

Ako poznáte, že potrebujete reklamácie lepšie evidovať?

Prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne?

S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:

  • Zlepšenie zákazníckeho servisu: Rýchle, presné a transparentné vybavenie reklamácií zvyšuje dôveru zákazníkov a podporuje opakované nákupy.
  • Minimalizácia strát a škôd: Presná evidencia reklamácií pomáha identifikovať opakujúce sa problémy s produktmi, čím prispieva k rýchlejšiemu riešeniu problémov a minimalizácií finančných strát.
  • Dodržiavanie zákonných požiadaviek: Na reklamačný proces sa vzťahujú zákony a predpisy týkajúce sa spotrebiteľských práv. Ich správne riešenie pomáha predchádzať problémom a sankciám.

Znaky toho, že potrebujete lepší systém na evidenciu reklamácií

Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu.  Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:

  • Časté chyby a nepresnosti: Omyly v evidencií reklamácií môžu viesť k nespokojnosti zákazníkov. Neprávne údaje ďalej sťažujú sledovanie a riešenie reklamácií.
  • Dlhé časy vybavovania reklamácií: Zákazníci môžu pri zdĺhavom vybavovaní reklamácie stratiť dôveru aj trpezlivosť. Pomalé reklamácie zároveň naznačujú, že váš interný proces nie je dostatočne efektívny.
  • Nedostatočný prehľad: Ak nemáte poriadok v stave jednotlivých reklamácií, môže to viesť k zmätkom a oneskoreniam. Neprehľadnosť evidencie tiež môže sťažovať identifikáciu potenciálnych problémov do budúcna.

TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.

Ako môže Money S3 pomôcť s evidenciou reklamácií

Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:

  • prehľadne sledovať stav reklamácií či opráv,
  • riešiť reklamácie v akomkoľvek odvetvi od e-commerce po servis bielej techniky,
  • u konkrétneho zákazníka sledovať históriu opráv a reklamácií, aj jeho platobnú morálku,
  • automatizácia pridružených administratívnych úkonov,
  • priamo v module vytvoriť faktúru, vďaka napojeniu s ďalšími časťami systému.

Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.

Nejnovější články

Aké výhody má mikrodaňovník z hľadiska dane z príjmov?

Mikrodaňovník a splnenie podmienok pre tento status Mikrodaňovník je pojem zákona č. 595/2003 Z. z.…

27 mája, 2025

Užitočné novinky vo verzii 25.400: Inteligentnejší Majetok aj dokumenty v úložisku

Modul Majetok pracuje s legislatívnym zoznamom Výpočty v module Majetok sme upravili tak, aby vždy…

6 mája, 2025

Zmeny a novinky Money S3 verzie 25.400

Filtrovanie pripojených dokumentov Do zoznamu Dokumenty v úložisku sme pridali nové možnosti filtrovania. Pomocou jednoduchého filtra…

6 mája, 2025

Nová verzia 25.300: Mobilná aplikácia Money S3 Inbox a ďalšie vylepšenia

Prepojte svoj Inbox s mobilom a zasielajte účtenky jedným klikom K modulu Inbox je od…

31 marca, 2025

Zmeny a novinky Money S3 verzie 25.300

Mobilná aplikácia Money S3 Inbox Nová mobilná aplikácia Money S3 Inbox vám zjednoduší prácu s…

31 marca, 2025

Transakčná daň – nová povinnosť pre podnikateľov

Kto platí transakčnú daň Transakčná daň sa týka všetkých osôb, ktoré spĺňajú definíciu podnikateľa. Je…

31 marca, 2025

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy