S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:
Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu. Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:
TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.
Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:
Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.
Zodpovedané otázky z 2.12. Ako sa postupuje, keď by sme chceli do účtovného programu MONEY…
Priznanie k DPH V Priznaní k DPH sa Účely DPH (koeficient), nastavené na dokladoch, zohľadňujú…
Nezdaniteľné príjmy na mzde Nezdaniteľné príjmy uvedené na Karte mzdy v záložke Vyúčtovanie je možné…
Výrazné zrýchlenie výkazov DPH Na základe podnetov používateľov sme optimalizovali spracovanie dokladov pri tvorbe priznania…
Optimalizácia zostáv DPH Optimalizovali sme načítanie dokladov v zostavách Priznanie k DPH a Kontrolný výkaz…
Vždy aktuálna legislatíva Rok 2025 prináša významné zmeny v oblasti DPH v nadväznosti na konsolidačný…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy