S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:
Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu. Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:
TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.
Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:
Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.
Vždy aktuálna legislatíva Rok 2025 prináša významné zmeny v oblasti DPH v nadväznosti na konsolidačný…
Nový vzor Registračného listu fyzickej osoby Sociálna poisťovňa zverejnila nový vzor Registračného listu FO, ktorý…
Čo sú to elektronické schránky a na čo slúžia Elektronické schránky sú upravené zákonom č.…
Čo znamená 64bitová aplikácia? Aj keď ide o technickú špecifikáciu systému a pre používateľov Money…
Money S3 64-bitová aplikácia S vydaním verzie 25.850 prinášame zásadnú technologickú novinku – po prvýkrát…
Homebanking - výpis z účtu Upravili sme komunikačnú službu elektronického platobného styku SEPA formát (XML)…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy