S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:
Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu. Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:
TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.
Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:
Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.
Homebanking - výpis z účtu Upravili sme komunikačnú službu elektronického platobného styku SEPA formát (XML)…
Vylepšenia v Inboxe: automatické rozpoznanie dokladov aj nový druh Záväzok Inbox po novom spracuje aj…
Režim DPH OSS - nové sadzby DPH pre Rumunsko Na základe platnej legislatívy sme do…
Informácie o úpravách základu dane z príjmov z dôvodu nezinkasovaných pohľadávok alebo neuhradených záväzkov uvedené…
Zákon o dani z finančných transakcií – kľúčové pojmy Novú daň z finančných transakcií upravuje…
Kedy môže spoločnosť vyplatiť podiely na zisku – podmienky Podmienky vyplácania podielov na zisku upravuje…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy