S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:
Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu. Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:
TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.
Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:
Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.
Kedy môže spoločnosť vyplatiť podiely na zisku – podmienky Podmienky vyplácania podielov na zisku upravuje…
Daň z finančných transakcií a jej základné princípy Pred tým, než sa bližšie pozrieme na…
Tatra banka (API) Upravili sme komunikačnú službu elektronického platobného styku Tatra banka (API) s podporou…
Nové sumy životného minima platné od 1.7.2025 Životné minimum je upravené zákonom č. 601/2003 Z.…
Auto aj na súkromné účely ako nepeňažný príjem zamestnanca Podľa jednej zo základných definícií zákona…
Najčastejšie chyby pri účtovaní (vykonávaní účtovných zápisov) Medzi najčastejšie chyby pri účtovaní účtovných prípadov v…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy