Servisné zásahy, vyžadujúce vzdialené pripojenie na váš počítač, vieme riešiť efektívnejšie. Nemusíte už nič inštalovať, teraz vám budú stačiť len tri jednoduché kroky.
Kliknite na Money -> Nápoveda, kontakty -> TeamViewer – vzdialený servisný zásah. Potom už konzultantovi len nadiktujete kód, ktorý sa vám zobrazí na obrazovke a následne už sa konzultant môže pohybovať vo vašom prostredí Money S3.
Celé prepojenie teraz nezaberie viac než 20 sekúnd.
Presvedčte sa o tom v krátkom video návode od našich českých kolegov:
Dôležité pripomenutie na úvod Na úvod by sme radi používateľom Money S3 pripomenuli končiacu podporu…
Ukončujeme podporu zastaraných operačných systémov Pripomíname, že sa blíži termín ukončenia podpory operačných systémov Windows…
Čo je to manažérsky účtovný report? Účtovný report obsahuje finančný stav a výkonnosť spoločnosti. Zahrňuje…
Čo sú to manažérske účtovné reporty a aké kľúčové časti by mali obsahovať, aby poskytli…
Výmena dát Pre korektné zobrazenie správ Infoboxu Money S3 vyžaduje asistenciu komponentov aplikácie Google Chrome.…
Vylepšená výmena dát s iDokladom Prepojenie Money S3 a iDokladu sme prepracovali a rozšírili o…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy