Aktuálne informácie k súčasnej situáciiViac informácií

Spoľahnite sa na vždy aktuálny systém a pohotovú zákaznícku podporu

Získajte istotu, že váš systém je stále aktuálny a pracuje v súlade s platnou legislatívou. V rámci služby Podpora a aktualizácia za vás postrážime všetky legislatívne zmeny a včas ich implementujeme do vášho systému. Samozrejmosťou je kvalitná telefonická a internetová podpora a prístup k novinkám a aktualizáciám, ktoré do systému pridávame každý mesiac.

Legislatívne zmeny vykonávame automaticky

Otcovská dovolenka, zmeny vo výpočte miezd a poistenia, zľavy na dani, eKasa alebo GDPR, legislatíva sa mení neustále. A preto potrebujete ekonomický systém, ktorý bude tieto zmeny strážiť za vás.

So službou Podpora a aktualizácia za vás automaticky strážime meniacu sa legislatívu a všetky úpravy do systému včas implementujeme.

Sme k dispozícii na telefóne aj zákazníckom portáli

Prečo by ste sa trápili s niečím, čo vám do minúty vyrieši naša zákaznícka podpora. So službou Podpora a aktualizácia máte nárok na telefonickú a písomnú podporu - takže v prípade potreby kedykoľvek zavoláte alebo napíšete.

A keď máte problém, ktorý sa na diaľku vyriešiť nedá, prípadne si vyžaduje dlhší čas k vyriešeniu? Využijete našu jednorazovú podporu alebo dlhodobé servisné zmluvy.

Každý mesiac novinky a vylepšenia

Naši vývojári každý mesiac pripravia niekoľko noviniek, ktoré vám uľahčia alebo urýchlia prácu v systéme. So službou Podpora a aktualizácia si môžete najnovšiu verziu systému kedykoľvek nainštalovať - a máte tak istotu, že z jeho potenciálu dostávate maximum.

Hľadáte novú verziu?

Máte Money a chcete si ho aktualizovať? Prejdite do Zákazníckeho portálu

Servis na diaľku

Pre realizáciu servisného zásahu vzdialenou správou je potrebné stiahnuť a spustiť aplikáciu TeamViewer, po predchádzajúcej dohode s technickou podporou Solitea Slovensko, a.s.

Stiahnuť TeamViewer

Informácie k súčasnej situácii

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácii Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.