Aktuálne informácie k súčasnej situáciíViac informácií

Podpora

Zabezpečíme, aby bol váš softvér vždy pripravený na novú legislatívu. Sme vám k dispozícii na telefóne aj e-maily, pripojíme sa cez vzdialenú plochu k vášmu PC, pošleme za vami konzultanta alebo pripravíme praktické školenia.

Podpora a Aktualizácia
Podpora a Aktualizácia

Aktuálny systém vždy v súlade s legislatívou, rýchla telefonická a e-mailová podpora alebo nové funkcie a vylepšenia každý mesiac.

Viac o Podpore a Aktualizácii

Servisné zmluvy
Servisné zmluvy

Keď rýchla podpora nestačí, máme pre vás servisnú zmluvu: garanciu pomôcť aj v tých najnáročnejších prípadoch.

Viac o servisných zmluvách

Kurzy a školenia
Kurzy a školenia

Za pol dňa sa naše systémy naučíte ovládať tak dobre, ako by ste v nich pracovali už niekoľko mesiacov.

Viac o kurzoch a školeniach

Zákaznícky portál

Nové verzie, návody, dokumentácia a správa licencií na jednom mieste

OTVORIŤ ZÁKAZNÍCKY PORTÁL

Informácie k súčasnej situácií

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácií Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.