Pokladničný systém, na ktorý nikdy nie ste sami

So službou Podpora a Aktualizácia (Maintenance) je vám neustále k dispozícii telefonická a písomná zákaznícka podpora. Váš software je pravidelne aktualizovaný podľa platnej legislatívy a tešiť sa môžete i na pravidelný prísun noviniek a vylepšení samotného systému.

V rámci služby Podpora a Aktualizácia (Maintenance) Predajne vám garantujeme:

  • neustále aktualizovaný systém v súladu s aktuálnou legislatívou,
  • ľahký prechod na novšiu verziu programu a kompatibilitu s novými verziami operačných systémov,
  • telefonickú a písomnú zákaznícku podporu,
  • pravidelnú aktualizáciu softwaru o nové vylepšenia a funkcie,
  • odpoveď do 1 pracovného dňa na vaše otázky v Zákazníckom portály.

Cenník služieb

Cena za ročnú aktualizáciu sa počíta rovnakým spôsobom ako pre produkt (Money S3, Money S4, Money S5), ku ktorému si Predajňu kupujete. V prípade Predajne Sklad je ročný poplatok 43,70 €.

Money S3 - Servisné práce/Konzultácie (hod.)* 44 €
Money S4 - Servisné práce/Konzultácie (hod.)* 49 €
Money S5 - Servisné práce/Konzultácie (hod.)* 59 €
Cestovné náklady a čas strávený na ceste (km) 0,50 €

Ceny sú bez DPH.

* minimálna účtovaná sadzba služieb je 1/2 hod.

 

Naše servisné zmluvy ponúkajú rad výhod

Zdvihnete telefón, k vášmu počítaču sa pripojí náš konzultant a za pár minút vyrieši takmer akýkoľvek váš problém - akokoľvek je náročný. Pokiaľ vám štandardná telefonická a písomná podpora nestačí, so servisnou zmluvou máte neustále k dispozícii niektorého z našich konzultantov. A pokiaľ je to potrebné, príde za vami aj na druhý koniec republiky.

Objednajte si službu ešte dnes

Otvoriť Zákaznícky portál