Najčastejšie otázky k prechodu na 64bitové Money S3
Od verzie 25.850 umožňuje Money S3 aj 64bit verziu. Odpovede na najčastejšie otázky prináša tento návod.
1. Inštalácia Money S3 64-bit v prípade práce s rovnakými dátami
Pokiaľ sa rozhodnete pre inštaláciu Money S3 64-bit nad rovnakými dátami, nie je nutné nič meniť v rámci inštalácie Money S3. Stiahnete teda kompletný inštalačný balíček Money S3 64-bit a spustíte ho.
Money S3 32-bit je štandardne nainštalované v cestách:
- C:\Program Files (x86)\Solitea\Money S3
- C:\Program Files (x86)\Common Files\Solitea Dátová časť sa nachádza tu:
- C:\Users\Public\Documents\Solitea\Money S3
Inštaláciou programu Money S3 64-bit dôjde k doinštalovaniu samotnej aplikácie, ktorá bude nainštalovaná do zložiek:
- C:\Program Files\Seyfor\Money S3
- C:\Program Files\Common Files\Seyfor Dátová časť zostáva spoločná s 32-bit verziou:
- C:\Users\Public\Documents\Solitea\Money S3
Na ploche zostane ikona pre spustenie Money S3 32-bit a novo sa zobrazí aj ikona Money S3 64-bit
Ikony budú rozdelené aj v START menu.
2. Inštalácia Money S3 64-bit v prípade práce s rôznymi dátami
Pokiaľ sa rozhodnete pre inštaláciu Money S3 64-bit s rozdielnymi dátami, je nutné v sprievodcovi inštaláciou zmeniť umiestnenie dátovej časti.
V sprievodcovi inštaláciou zvolíte „Nastavenie inštalácie“, vyberiete, či inštalujete lokálnu alebo serverovú verziu, a následne v ďalšom okne nastavíte iný priečinok pre dáta (v rovnakom okne môžete nastaviť aj inú cestu pre programovú časť 64-bit inštalácie).
Na ploche zostane ikona pre spustenie Money S3 32-bit a novo sa zobrazí aj ikona Money S3 64-bit
Ikony budú rozdelené aj v START menu.
POZOR: Pri tomto spôsobe inštalácie odporúčame vždy vykonať aj preinštalovanie 32-bit aplikácie kompletným inštalačným balíčkom danej verzie. Program totiž spúšťa naposledy inštalovanú verziu podporných aplikácií a služieb (napríklad Automatic, API, BankApi). Alternatívne môžete najskôr nainštalovať verziu 64-bit s testovacími dátami a následne 32-bit s ostrými dátami.
Tieto podporné aplikácie a služby by sa inak viazali na poslednú nainštalovanú verziu, čo je v prípade oddelených inštalácií nežiaduce.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Aktualizácia).