Úvod / Návody / Nová verzia eDane/Java pre podanie výkazov
Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie

Nová verzia eDane/Java pre podanie výkazov

Od novembra 2022 je pre podanie výkazov na Finančnú správu povinná nová verzia eDane/Java. Ak podávate výkazy cez túto aplikáciu, tento návod Vám ukáže ako si nainštalovať novú verziu.

Pri podávaní pravidelných mesačných výkazov (napr. Priznanie k DPH, Kontrolný výkaz alebo Mesačný prehľad o zrazených preddavkoch) je možné využiť viaceré spôsoby – priame podanie cez portál Finančnej správy, podanie cez aplikáciu eDane/Win (tiež je dostupná nová verzia, ale inštalácia je intuitívna) a podanie cez aplikáciu eDane/Java, ktorej inštaláciu popisuje tento návod.

 

UPOZORNENIE:

podania cez staršie verzie eDane/Java nebudú od novembra 2022 akceptované.

 

UPOZORNENIE:

podanie do novej verzie eDane/Java obsahuje verzia Money S3 22.900 a vyššia.

Nová verzia eDane/Java pre svoju funkčnosť potrebuje D.Launcher 2 dostupný na stiahnutie tu: https://www.slovensko.sk/sk/na-stiahnutie.

V prípade ak ste novú verziu eDane/Java a teda ani D.Launcher 2 ešte neinštalovali, tak na konci sprievodcu podaním daného výkazu a voľbe Elektronické podanie pre Fin. správu / export do eDane/Java od roku 2021 objaví nižšie uvedená chybová hláška. V prípade ak ste D.Launcher 2 už inštalovali, ale do inej ako predvolenej cesty, nastavíte si ju tlačidlom Nastaviť cestu.

Kliknutie na spodný link Vás presmeruje na stránku Slovensko.sk, pre stiahnutie vyžadovanej súčasti D.Launcher 2.

Tu po kliknutí na Zistiť operačný systém sa ponúkne možnosť stiahnutie Aplikácie. Po kliknutí na tlačidlo sa stiahne súbor instalatoraplikacii.exe a jeho spustením sa spustí samotná inštalácia doplnku. Odporúčame nechať všetky predvolené nastavenia.

Ak sa teraz vrátime do Money S3 a znova sa pokúsime vyexportovať daný výkaz, tak sa ponúkne už inštalácia samotných eDane/Java. Po skončení inštalácie sa spustia eDane/Java, tak ako ste boli zvyknutý.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).

Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie
Zavrieť reklamu
Objavte aj vy nové online školenia