Potvrdenie uhradenej Aktualizácie - obnova služby Aktualizácie
Money S3 obsahuje funkciu, ktorá upozorní používateľa, aby si skontroloval, či má zakúpenú a aktivovanú službu Aktualizácie pre nasledujúci kalendárny rok. Prvé pripomenutie sa zobrazí na začiatku novembra.
TIP: Štandardne si program dokáže overiť zakúpenie služby Aktualizácie automaticky a sám vykonať aktiváciu, avšak v prípade blokovania automatického overovania je potrebné manuálne potvrdenie používateľa.
Tlačidlo „Kúpiť aktualizáciu“ vás presmeruje na Zákaznícky portál, kde je potrebné sa prihlásiť (alebo si zaregistrovať účet). Následne si budete môcť faktúru stiahnuť, prípadne vygenerovať novú faktúru:
Faktúru je možné vyžiadať aj na našom obchodnom oddelení.
Kontakt: obchod@money.sk alebo 249 212 323,
prípadne si ju môžete vygenerovať na zákazníckom portáli, ako bolo opísané vyššie.
Ak ste už uhradili službu Aktualizácie a neprebehla automatická aktivácia, potvrďte voľbu Znova overiť. Automaticky sa vám spustí Sprievodca registráciou s prednastavenou voľbou Obnovenie aktivácie. Potvrďte voľbu tlačidlom Ďalej – program sa spojí s registračným serverom, ktorý odošle do Money S3 nový aktivačný kód a tým predĺži platnosť služby Aktualizácie.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Aktualizácia).




