Aktuálne informácie k súčasnej situáciiViac informácií
  • Domov > Návody > Potvrdenie uhradenej Aktualizácie – Obnova podpory

Potvrdenie uhradenej Aktualizácie – Obnova podpory

Money S3 obsahuje funkciu, ktorá upozorní používateľov, aby si skontrolovali či majú zakúpenú a aktivovanú službu Podpora a aktualizácia pre nasledujúci kalendárny rok. Prvé pripomenutie sa zobrazí 11. decembra a bude sa zobrazovať iba tým, ktorí majú v prístupových právach zvolenú možnosť Povoliť registráciu produktu Money S3.

TIP: štandardne si program zakúpenie služby Podpora a aktualizácia vie overiť automaticky a sám vykonať aktiváciu, avšak v prípade blokovania automatického overovania je potrebné ručné potvrdenie používateľa.

Ak ste už uhradili službu Podpora a aktualizácia 2020 a neprebehla automatická aktivácia, potvrďte voľbu Obnoviť podporu. Automaticky sa vám spustí Sprievodca registráciou s prednastavenou voľbou Obnovenie aktivácie. Potvrďte voľbu tlačidlom Ďalší, program sa spojí s registračným serverom Solitea Slovensko, ktorý odošle do Money S3 nový aktivačný kód, ktorý vám predĺži platnosť Podpory a aktualizácie do 31.12.2020.

Ak ste službu Podpora a aktualizácia 2020 ešte neuhradili, potvrďte voľbu Pripomenúť neskoršie. Upozornenie k aktualizácii Money S3 sa spustí opäť za 10 dní. Zároveň máte možnosť priamo z tohto okna cez voľbu Zakúpiť podporu, si zakúpiť Podporu a aktualizáciu 2020 cez zákaznícky portál.

Faktúra na službu Podpora a aktualizácia 2020 bola súčasťou novembrovej aktualizačnej zásielky, ak sa k vám nedostala, je možné si ju vyžiadať na našom obchodnom oddelení.
Kontakt: obchod@money.sk alebo +421 2 49 21 23 23
Alebo si ju vygenerujte na našom zákazníckom portáli.

 

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia 2020).

Informácie k súčasnej situácii

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácii Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.