Zákaznícka podpora
Chcete poradiť s výberom Money?
Ak sa chystáte zmeniť hardvér (napr. pevný disk) vášho počítača s nainštalovaným Money S3 alebo chcete Money S3 preniesť na iný počítač je potrebné dodržať nasledujúci postup, aby ste mohli licenciu programu aj naďalej používať.
Pretože je softvérová licencia Money S3 viazaná vždy na konkrétny hardvér, potom pri jeho zmene dochádza i k zmene Registračného a Aktivačného kódu. V prípade, že Money S3 deteguje takú zmenu, samo zruší svoju aktiváciu.
Pred zmenou hardvéru/počítača: na pôvodnom PC cez menu Money/Pomoc, kontakty/Licenčný manažér/záložka Správa licencie - vykonajte Deaktiváciu licencie, najlepšie On-line pomocou internetu, potom všetko prebehne okamžite automaticky.
Po zmene hardvéru/nainštalovaní Money S3 na novom PC: máte 20 dní na aktiváciu/registráciu programu, a to cez automaticky spusteného sprievodcu registráciou, najlepšie opäť On-line pomocou internetu. Vygeneruje sa nový Registračný kód a bude Vám pridelený i nový Aktivačný kód. Druhou možnosťou je vytlačiť registračnú kartu s novými údajmi a túto zaslať poštou, faxom alebo e-mailom na naše obchodné oddelenie, ktoré Vám obratom zašle späť Aktivačný kód. Než však tento dostanete, nebude možné Money bez registrácie spustiť, preto je lepšia registrácia on-line (prípadne zavolať na obchodné oddelenie a nadiktovať údaje z registračnej karty).
Ak najskôr nevykonáte Deaktiváciu licencie, bude pri pokuse o registráciu z nového počítača aktivácia zablokovaná a program nespustíte. Pri dodržaní uvedených postupov k žiadnym problémom nedôjde.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).
© Seyfor Slovensko, a.s.