Výroba – vzorový príklad

Výrobou v Money S3 Vás prevedie tento vzorový príklad. Obsahuje ukážku vytvorenia skladovej karty „výrobok“, zadanie jeho definície a nakoniec jeho vyrobenie.

V našich demodátach máte skladovú kartu Kábel prepojovací – výrobok. Po otvorení Karty zásoby tlačidlom Definícia zostavy zistíte, aké skladové karty pre svoju výrobu výrobok používa. Výrobky môžete v Money S3 vyrábať (ich výrobou sa spotrebujú skladové karty, z ktorých sa skladá), ale aj prijímať rovnako ako iné skladové karty (vtedy sa len zvýši počet MJ výrobku).

V nasledujúcom texte nájdete postup vytvorenia a vyrobenia vlastného výrobku.

Vytvorenie skladovej karty – výrobok

  1. Skladovú kartu výrobku vytvoríme cez Sklad / Zásoby na sklade, tlačidlom Pridať / Pridať novú zásobu.
  2. Otvorí sa Karta zásoby, ktorú vyplníme ako obyčajne. Ako Typ karty zvolíme Výrobok a cez tlačidlo Definícia zostavy zadefinujeme, z čoho sa Výrobok skladá.
  1. Definícií zostavy tlačidlom Pridať pridáme skladové karty (komponenty), z ktorých sa skladá hlavná merná jednotka výrobku. V našom príklade z čoho sa skladá 1 ks výrobku Kábel prepojovací. Vybrať môžeme vybrať ako materiál, tak aj skladové karty služieb (napr. práca).

Vyrobenie výrobku – výroba

  1. Výrobu výrobkov realizujeme cez Sklad / Skladové doklady / Pridať / Výrobku.
  2. Na doklad Skladová výrobka vieme pridať len skladové karty typu Výrobok a preto po stlačení tlačidla Pridať zásobu sa ponúknu len tieto skladové karty.
  3. Po vybraní požadovanej výrobky sa otvorí karta Pridať položku do výrobky, kde v spodnej časti vidíme z akých položiek sa výrobok skladá (tlačidlami na hornej lište vieme toto zloženie pre túto konkrétnu výrobu zmeniť). Taktiež v poli Počet MJ vieme určiť koľko MJ výrobku sa vyrobí.
  1. Po uložení dokladu sa pridá zvolený počet výrobku a zároveň sa zo skladu odpíšu skladové karty z ktorých sa výrobok skladá.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia 2020).