Úvod / Návody / Zákaznícky portál Money S3 - návod na použitie
Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie

Zákaznícky portál Money S3 - návod na použitie

V rámci Zákazníckeho portálu na našej stránke www.money.sk, majú používatelia licencovaných produktov Money S3, ktorí majú aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, možnosť zadať otázku cez On-line internetovú technickú podporu a zadať On-line objednávku servisného zásahu. Registrovaní zákazníci používajúci Štart verziu majú možnosť využiť On-line internetovú technickú podporu jedenkrát na vyskúšanie.

Prihlásenie na zákaznícky portál

Na adrese https://hotline.money.sk/ alebo https://clientportal.money.sk/ sa po zadaní Používateľského mena a hesla alebo Licenčného čísla dostanete priamo na stránku technickej podpory. Druhú možnosť pripojenia máte priamo z Money S3, kde sa cez menu Money / Pomoc, kontakty dostanete na odkazy pre On-line podporu. Tu stlačíte odkaz On-line podpora na internete.

Spustí sa internetový prehliadač priamo na stránke podpory.

Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vášho Používateľského mena. Pokiaľ nemáte Používateľské meno zadefinované, je nutné sa zaregistrovať cez záložku Registrácia pomocou Licenčného čísla. Po prihlásení si viete zmeniť Používateľské meno a heslo v záložke Správa účtu.

Po založení Vášho používateľského účtu sa už prihlasujete do Zákazníckeho portálu Vaším menom a heslom. V rámci Zákazníckeho portálu môžete v jednotlivých záložkach vykonávať tieto operácie:

  • Úvod - prehľad informácií o registrovanej spoločnosti alebo fyzickej osobe. Je možné meniť a dopĺňať kontaktné údaje,
  • Správa účtu - informácie o používateľskom účte, je tu možné meniť prihlasovacie meno a heslo,
  • Licencie - prehľad licencií a rozširujúcich modulov s jednoduchou možnosťou dokúpenia Aktualizácie na príslušný rok,
  • Objednávky - prehľad zadaných objednávok na registrovanú spoločnosť,
  • Podpora - informácie o možnostiach podpory k produktu
  • Otázky - on-line internetová technická podpora s možnosťou zadať technickú otázku konzultantom Money S3,
  • Servis - on-line možnosť objednania servisného zásahu,
  • Dokumentácia - dokumentácia k programu a dôležité návody k rozličným témam
  • Aktualizácia - možnosť stiahnutia aktuálnej verzie a info o zmenách a novinkách

On-line technická podpora

Otázky v rámci on-line technickej podpory môžete zadávať cez Zákaznícky portál / Podpora / Nová otázka. V zozname vidíte všetky už zadané otázky. Po kliknutí na tlačidlo Detail pri otázke si viete rozbraziť text otázky a odpoveď konzultantna Money S3 na danú otázku.


K Vašej otázke môžete tiež pripojiť súbory, ktoré nemôžu presiahnuť veľkosť 1 MB.

Pokiaľ nemáte aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, môžete na technickú podporu cez internet zaslať iba jednu otázku.

Objednávka servisu

Priamo zo Zákazníckeho portálu si môžete objednať aj servisný zásah. Po prihlásení sa do portálu pomocou Používateľského heslo viete v záložke Servis cez tlačidlo Objednať servis objednať servisný zásah podľa Vaších požiadaviek. Prehľad už objednaných servisov vidíte v záložke Prehľad servisov.


Objednávky servisu sú pre všetkých používateľov bez obmedzení.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).

Objavte
aj vy
nové online
školenia
Vybrať školenie
Zavrieť reklamu
Objavte aj vy nové online školenia