V rámci Zákazníckeho portálu na našej stránke www.money.sk, majú používatelia licencovaných produktov Money S3, ktorí majú aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, možnosť zadať otázku cez On-line internetovú technickú podporu a zadať On-line objednávku servisného zásahu. Registrovaní zákazníci používajúci Štart verziu majú možnosť využiť On-line internetovú technickú podporu jedenkrát na vyskúšanie.
Na adrese https://hotline.money.sk/ alebo https://clientportal.money.sk/ sa po zadaní Používateľského mena a hesla alebo Licenčného čísla dostanete priamo na stránku technickej podpory. Druhú možnosť pripojenia máte priamo z Money S3, kde sa cez menu Money / Pomoc, kontakty dostanete na odkazy pre On-line podporu. Tu stlačíte odkaz On-line podpora na internete.
Spustí sa internetový prehliadač priamo na stránke podpory.
Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vášho Používateľského mena. Pokiaľ nemáte Používateľské meno zadefinované, je nutné sa zaregistrovať cez záložku Registrácia pomocou Licenčného čísla. Po prihlásení si viete zmeniť Používateľské meno a heslo v záložke Správa účtu.
Po založení Vášho používateľského účtu sa už prihlasujete do Zákazníckeho portálu Vaším menom a heslom. V rámci Zákazníckeho portálu môžete v jednotlivých záložkach vykonávať tieto operácie:
Otázky v rámci on-line technickej podpory môžete zadávať cez Zákaznícky portál / Podpora / Nová otázka. V zozname vidíte všetky už zadané otázky. Po kliknutí na tlačidlo Detail pri otázke si viete rozbraziť text otázky a odpoveď konzultantna Money S3 na danú otázku.
K Vašej otázke môžete tiež pripojiť súbory, ktoré nemôžu presiahnuť veľkosť 1 MB.
Pokiaľ nemáte aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, môžete na technickú podporu cez internet zaslať iba jednu otázku.
Priamo zo Zákazníckeho portálu si môžete objednať aj servisný zásah. Po prihlásení sa do portálu pomocou Používateľského heslo viete v záložke Servis cez tlačidlo Objednať servis objednať servisný zásah podľa Vaších požiadaviek. Prehľad už objednaných servisov vidíte v záložke Prehľad servisov.
Objednávky servisu sú pre všetkých používateľov bez obmedzení.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).