Servis

Zabudnite na nepraktickú papierovú evidenciu reklamácií a uľahčite si servisnú agendu pomocou modulu Servis. Ľahko s ním evidujete a riadite rôzne činnosti, ktoré súvisia so servisom, reklamáciami a opravami. Prispôsobí sa pritom ktorémukoľvek odvetviu - od riešenia reklamácií v eshopoch cez servis bielej techniky až po opravy automobilov.

U každej reklamácie môžete sledovať históriu opráv u daného klienta aj jeho platobnú morálku.

Pomôže so sledovaním reklamácií u vás aj u dodávateľov

Modul ponúka agendy nielen pre vybavovanie záručného a pozáručného servisu a reklamácií, ale tiež sledovanie opráv zadaných u vašich dodávateľov. Preto v ňom nájdete dva zoznamy:

  • Servis
  • Opravy

V zozname Servis evidujete hlavne tovar, ktorý u vás reklamujú zákazníci.

Opravy potom slúžia na sledovanie reklamácií, ktoré uplatňujete vy voči dodávateľom. Naviac máte možnosť evidovať aj reklamácie zakúpeného majetku.

Popis modulu

Zjednodušenie práce s modulom Servis

Úpravou pripravených šablón si evidenciu servisu v Money S3 prispôsobíte na mieru podľa svojej servisnej stratégie, opravovaného tovaru alebo svojich potrieb a zvykov. A vďaka zobrazeniu histórie opráv a operácií bude servisná agenda u daného výrobku omnoho jednoduchšia.

Servis je prepojený s ďalšími modulmi Money S3, a preto je akákoľvek evidencia opráv a servisu veľmi jednoduchá. Po zadaní základných informácií modul automaticky načíta dostupné údaje z ostatných častí systému a vy ich tak nemusíte ručne vypisovať. Modul Servis za vás doplní napríklad údaje o zákazníkovi alebo o opravovanom tovare.

Automaticky vloží tiež väčšinu údajov do záznamov o oprave, a to aj s možnosťou voľby subdodávateľskej spolupráce. Vy len dopíšete zrealizovaný úkon.

Fakturujte priamo z modulu

Vďaka prepojeniu s ďalšími modulmi priamo zo Servisu taktiež vystavíte faktúru alebo včas zistíte, či máte na sklade dostatok náhradných dielov. K jednotlivým reklamáciám môžete prideliť mnoho údajov. Napríklad:

  • popis chyby,
  • stav predmetu,
  • odhad ceny,
  • informácie o predaji,
  • fotografie chyby.

Na karte Servisu zadáte, či ide o záručný alebo pozáručný servis, popis závady, predpokladanú cenu, alebo prijatú zálohu. Položku servisu môžete zadať ako novú položku, položku predaja (zobrazí sa zoznam všetkých predajných dokladov pre výber) alebo zásobu zo skladu. Spôsob vybavenia položky vyberáte z možností: výmena tovaru, vrátenie peňazí, oprava, nie je možné opraviť, zamietnuté.

Zobraziť obrázok v plnej veľkosti

Získate prehľad o histórii a stave opráv

Ku každej reklamácii navyše jednoduchšie pridelíte konkrétneho pracovníka. Vždy tak viete, kto je zaň zodpovedný. Servis vám dá taktiež dokonalý prehľad o aktuálnom stave opráv a jeho histórii. Požadované informácie dostanete naozaj rýchlo, či už hľadáte opravy podľa tovaru alebo zákazníka.

servis2

Podrobnú dokumentáciu pre modul Servis a opravy si môžete stiahnuť TU.

Získajte modul Servis behom chvíle

Modul Servis kúpíte za 165€ bez DPH. Objednajte si ho priamo cez Zákaznícký portál, alebo na našom obchodnom oddelení na tel.: 02/492 12323.

Výhody modulu môžete bezplatne vyskúšať vo verzii Money S3 Štart.

Modul si môžete zakúpiť ku kompletom: