Aj keď v karanténe, ale stále s vami

Solitea Slovensko, a.s. | 27. 04. 2020

Napriek tejto zložitej situácii, alebo možno práve vďaka nej, sa nám podarilo pripraviť náš prvý webinár na tému „Optimalizácia v čase krízy – zlepšite si Cash-flow“. Napriek tomu, že to bola naša „prvotina“ veľmi milo nás prekvapil veľký záujem z vašej strany. Preto sme webinár, ktorý bol naplánovaný na 8. 4. 2020 zrealizovali počas tohto dňa v dvoch časových oknách.

Konzultant Pavol Petráš predstavil aktuálnu tému a to možnosti optimalizácie v čase krízy. Téma bola určená pre všetkých používateľov Money S4 a Money S5, ktorí mali záujem naučiť sa interpretovať zobrazené údaje. Zacielili sme aj na platobnú disciplínu a možnosti, ako ju vieme zlepšiť (splatnosť faktúr, odosielanie upomienok a pod.).

Pavol počas skoro 2-hodinového školenia predstavil aj nastavenie Cash-flow a spolu s vami sa pozrel aj na prehľad Záväzkov a Pohľadávok. Venoval sa aj reportu Účtovný denník, ktorý slúži na sledovanie nákladov s využitím kontrolingových premenných.

Keďže sme počas webinára zaznamenali zníženú kvalitu videa, v priloženom linku nájdete záznam v lepšej kvalite.

Veríme, že napriek tomuto nedostatku, ktorý si „chlapsky“ priznávame, nám ostanete naklonení a stretneme sa v našej on-line obývačke znova. Okrem nových vedomostí, ktoré sú v dnešnej dobe nepopierateľne dôležité, veľkou výhodou tejto formy vzdelávania, je aj možnosť klásť otázky, na ktoré vám konzultanti v reálnom čase odpovedajú.

Prečítajte si výber tých najzaujímavejších otázok z webinára „Optimalizácia v čase krízy – zlepšite si Cash-flow

1. Ak je zaškrtnuté políčko „použiť kredit“ a nastavená výška tak systém automaticky kontroluje výšku kreditu pri vystavených FA?

Áno, ak je nastavené na adrese v záložke Obchod „použiť kredit“, tak nad takto nastavenou firmou prebehne vždy kontrola kreditu.

2. Kde nastavujem kontrolu prekročenia kreditu na faktúrach vystavených?

Kontrola kreditu na faktúrach vystavených sa vykonáva automaticky. Podmienkou je zapnúť kontrolu na karte príslušnej Firmy v adresári (záložka obchod), kde zároveň zadáte aj výšku kreditu. V nastavení programu v sekcii Obchod si môžete zvoliť, aby sa do kontroly započítavali aj iné typy dokladov.

3. Pri exporte XLS v BI nemám možnosť výberu „exportovať ako dáta“, prečo?

Táto funkcia pribudla vo verzii 1.11.2.6054. Po aktualizácii na túto verziu sa vám už objaví možnosť exportu XLS (data).

4. Dajú sa niekde nájsť názvy tabuliek a stĺpcov pre tvorbu / úpravu dátových zdrojov BI?

Túto informáciu nájdete v dátovom zdroji. Prípadne pomôže dokumentácia k modulu, ktorá sa nachádza na stránke Money.sk v podzáložke Podpora - Zákaznícky portál - Dokumentácia.

5. Je možné nastaviť automatické odosielanie u niektorých vydaných faktúr? Veľmi by mi to uľahčilo prácu, ak by sa to posielalo automaticky.

Áno je to možné, automatickú akciu možno obmedziť filtrom. V prípade potreby sa prosím obráťte na pracovníkov technickej podpory, ktorý Vám v rámci servisného zásahu môžu s nastavením pomôcť.

6. Možno nastaviť viac e-mailov do CSW Automaticu pre viac príjemcov? Je potrebné ich oddeľovať bodkočiarkou ako v pošte?

Dá sa nastaviť viacero pluginov v CSW Automatic, kde si zvolím tú istú zostavu pre iné e-mailové adresy. Alebo ak chcete posielať len jednu automatickú akciu, tak za adresu dáte bodkočiarku a medzeru. Potom napíšete druhú e-mailovú adresu a report príde na obe adresy.

7. Dá sa nastaviť upozornenie neuhradených pohľadávok vo fáze vystavenia objednávky, t. j. objednávky prijatej?

Áno toto možné je. Cez horné menu Agenda - Sprievodca nastavením programu - sekcia Obchod. Kontrolu môžete zapnúť na tieto typy dokladov: Faktúra vydaná, Dodací list vydaný, Objednávka prijatá, Ponuka vystavená.

Počas webinára ste nám poslali veľa otázok, z ktorých sme sa vám snažili sprostredkovať tie najzaujímavejšie. Ak ste však nenašli odpoveď na otázku, ktorá vám už dlhšie „vŕta“ v hlave, budete tak môcť spraviť na niektorom z našich ďalších webinárov. Stačí ak budete sledovať našu stránku a včas sa prihlásite, keďže počet miest v našej on-line obývačke je limitovaný😊

Pokiaľ vás daná problematika zaujala, potrebujete pomôcť s nastaveniami, alebo sa chcete na niečo spýtať, prosím, kontaktujte nás na linke zákazníckej podpory: +421 249 212 344

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

Štítky článku

E-commerce

Najhľadanejšie

Money S3 Money S4 Money S5

Obľúbené články

Daňový kalendár

Ďalšie termíny

Slovník pojmov

eBook plný rád z praxe

Ako vybrať ekonomický a informačný systém

Ako vybrať ekonomický a informačný systém