V tomto článku nájdete rad krátkych návodov, ako riešiť vybrané chybové hlásenia Money S3 a čo robiť pri niektorých situáciách počas inštalácie Money S3. Ďalšie dôležité informácie: Inštalujeme Money S3.
[toc]
Skontrolujte si vo Firewalle OS Windows (Ovládacie panely), či máte povolený port 511, na ktorom beží služba „Licenčný server“, ktorá prideľuje licencie jednotlivým staniciam vo Vašej firemnej sieti.
Skontrolujte, či je uvedená cesta v súbore monS3.ini platná. Teda či máte pripojený príslušný sieťový disk a či na tento sieťový disk máte právo zápisu (nastavenie používateľských práv v OS Windows).
Toto chybové hlásenie vzniká ešte pred zadaním používateľského hesla do programu. V takomto prípade si skontrolujte prístupové práva (v OS Windows) na dátové priečinky programu Money S3 (Data, Brows, Forms, Frm, apod.) na hlavnom počítači – serveri. Pokiaľ Money S3 hlási chybu, že „s dátami pracuje iná stanica siete“ ešte pred zadaním hesla používateľa do programu Money, nemá používateľ právo editovať súbory v OS Windows.
Na hlavnom PC (či serveri) sa nachádza stará verzia Licenčného servera, predtým Správca sieťových licencií. Na všetkých staniciach ukončite prácu v Money S3. Zastavte a následne odinštalujte „Licenčný server“ na serveri (hlavnom PC). Potom si z inštalačného DVD Money S3 alebo z našich stránok prevezmite aktuálnu verziu „Licenčného servera“ a nainštalujte na hlavné PC (server).
Pokiaľ pracujete v sieťovej prevádzke, tak je potrebné zabezpečiť aby na serveri aj na klientoch boli rovnaké verzie Money S3. Pokiaľ Vám program oznámi pri spustení Money S3, že na serveri je novšia verzia programu, tak je nutné pre zabezpečenie tejto podmienky nainštalovať rovnakú verziu aj na klientovi či už cez klientsetup.exe alebo priamo cez sprievodcu v chybovom hlásení.
V mieste umiestnenia dát v priečinku „Data“ je nutné premenovať priečinky s názvom „backup.xxx“ napr. na „_backup.xxx“ a potom v priečinku „Data“ programu Money S3 odstrániť súbory „net.acc“ a „netacc.ini“.
Keď tieto súbory nie je možné zmazať/premenovať, reštartujte Vaše PC a zmazanie vykonajte po reštarte počítača.
V záložke Money zvoľte sekciu Pomoc, kontakty / Overenie aktuálnosti verzie a kliknite na tlačidlo Zistiť poslednú verziu programu.
Money S3 je možné prevádzkovať len pod OS Windows.
Áno, vie si ho zmeniť v záložke Money / voľba Zmena hesla.
Zvoľte záložku Money / Pomoc, kontakty / Licenčný manažér a kliknite na odkaz Aktualizovať moduly. Viac informácií.
Zakúpili ste nový komplet Money S3 (Professional, Office, atď.), ale na Vašom PC už máte nainštalovanú verziu Money S3 Štart, ktorá obsahuje Vaše účtovné dáta. Ako postupovať, aby ste o dáta neprišli?
Zvoľte záložku Money / Pomoc, kontakty / Licenčný server. Záložka Správa licencie a následne kliknite na tlačidlo Zmeniť licenčné číslo. Tu je potrebné vyplniť Vaše IČO spoločnosti a nové licenčné číslo a pokračovať v registrácií prostredníctvom sprievodcu. Viac informácií.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).