Zákaznícka podpora
Chcete poradiť s výberom Money?
Od verzie 19.700 sa v súvislosti s novým inštalačným balíkom čiastočne zmenilo rozmiestnenie inštalačných adresárov Money S3. Pre prehľadnosť uvádzame nové rozmiestnenie súborov a zložiek pri novej inštalácií. Zmena sa netýka upgradu starších verzií.
- obsahuje exe súbor a ostatné súbory potrebné pre beh programu
- obsahuje súbor MonS3.ini s informáciami o umiestnení zložiek dát
- obsahuje adresár Packs s upgrad balíčkami jednotlivých zložiek (napr. formuláre, demo dáta)
- obsahuje registračné DLL a informácie o poslednej inštalácií programu
- obsahuje logy chybových stavov
- obsahuje samotné dáta. Rozmiestnenie je závislé od spôsobu inštalácie lokál vs. server
- v prípade lokálnej inštalácie sú všetky podzložky v tomto adresári, v prípade serverovskej inštalácie sú delené na zložky Bin a Data (táto sa zdieľa v rámci siete)
- obsahuje dočasné súbory
- obsahuje zapísané informácie o licencií
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).
© Seyfor Slovensko, a.s.