Zákaznícka podpora
Chcete poradiť s výberom Money?
Aby boli Vaše údaje v Money S3 určite v poriadku, tak pred upgradom odporúčame vykonať tieto kroky.
Upozornenie: nakoľko sme v praxi u zákazníkov po prechode na novší Windows zaznamenali, že operačný systém občas náhodne zmenil nastavené prístupové práva na niektoré priečinky na disku, odporúčame aj:
INFO: v prípade ak používate prepojenie Money S3 s fiskálnymi tlačiarňami alebo registračnými pokladnicami odporúčame otestovať funkčnosť komunikácie aj po upgrade.
Pre podrobnejší postup prác, popisujúci zálohu dát a preinštaláciu Money S3 kliknite tu.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).
© Seyfor Slovensko, a.s.