Zákaznícka podpora
Chcete poradiť s výberom Money?
Na tomto mieste nájdete všetky potrebné informácie, ktoré potrebujete pre prepojenie Vášho eshopu s Money S3.
Uvedené informácie sú platné k verzií 23.100 / 27.01.2023
1. Komunikácia medzi Money S3 a eshopom prebieha cez výmenu XML súborov (cez lokálne alebo sieťové cesty, alebo cez FTP).
2. Odporúčané riešenie je cez využitie modulu Eshop-konektor. Toto riešenie je nemodifikovateľné a preto takéto napojenie bude univerzálne fungujúce u každého zákazníka s týmto modulom bez ohľadu na jeho nastavenie programu Money S3. Ak potrebujete väčšiu variabilitu alebo riešenie na mieru, tak potom odporúčame všeobecné XML prenosy.
3. Modul Eshop-konektor rozširuje možnosti evidencie údajov na karta skladovej karty a na karte adresára. Umožňuje exporty určených skladových zásob na eshop a spätný import objednávok, faktúr a prípadne aj adresných kariet. Naspäť vie exportovať informácie o stave objednávok. To ktoré funkcie a informácie sa využité, záleží už na samotnom eshope.
4. Ak máte otázky k danej dokumentácii kontaktujte nás na podpora@money.sk.
Táto dokumentácia popisuje užívateľský postup nastavenia a využitia modulu Eshop-konektor.
Aktuálnu dokumentáciu nájdete - tu.
Táto dokumentácia slúži pre vývojárov napájajúcich svoj eshop na Money S3. Obsahuje všetky dôležité informácie, ako napr. spojovacie polia a tipy na správne napojenie.
Aktuálnu dokumentáciu nájdete - tu.
Pre prípravu riešení môžete využiť ponúkanú vzorku súborov. Tieto ale nemôžu pokryť všetky požiadavky, preto ak Vám tam chýba presne Váš prípad, tak si ho viete kedykoľvek vytvoriť napr. v Štart verzii. Pre presné navodenie je ale nutné si nastaviť formálne prepojenie s eshopom podľa vyššie uvedených dokumentácií.
Aktuálne vzorové súbory nájdete - tu.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).
© Seyfor Slovensko, a.s.