• Domov > Návody > Prepojenie s eshopom – informácie pre vývojárov

Prepojenie s eshopom – informácie pre vývojárov

Na tomto mieste nájdete všetky potrebné informácie, ktoré potrebujete pre prepojenie Vášho eshopu s Money S3.

Uvedené informácie sú platné k verzií 21.950 / 29.11.2021

Úvodné informácie

1. Komunikácia medzi Money S3 a eshopom prebieha cez výmenu XML súborov (cez lokálne alebo sieťové cesty, alebo cez FTP).

2. Odporúčané riešenie je cez využitie modulu Eshop-konektor. Toto riešenie je nemodifikovateľné a preto takéto napojenie bude univerzálne fungujúce u každého zákazníka s týmto modulom bez ohľadu na jeho nastavenie programu Money S3. Ak potrebujete väčšiu variabilitu alebo riešenie na mieru, tak potom odporúčame všeobecné XML prenosy.

3. Modul Eshop-konektor rozširuje možnosti evidencie údajov na karta skladovej karty a na karte adresára. Umožňuje exporty určených skladových zásob na eshop a spätný import objednávok, faktúr a prípadne aj adresných kariet. Naspäť vie exportovať informácie o stave objednávok. To ktoré funkcie a informácie sa využité, záleží už na samotnom eshope.

4. Ak máte otázky k danej dokumentácii kontaktujte nás na podpora@money.sk.

Užívateľská dokumentácia k prepojeniu Eshop-konektoru

Táto dokumentácia popisuje užívateľský postup nastavenia a využitia modulu Eshop-konektor.

Aktuálnu dokumentáciu nájdete - tu.

Vývojárska dokumentácia k Eshop-konektoru

Táto dokumentácia slúži pre vývojárov napájajúcich svoj eshop na Money S3. Obsahuje všetky dôležité informácie, ako napr. spojovacie polia a tipy na správne napojenie.

Aktuálnu dokumentáciu nájdete - tu.

Vzorové súbory

Pre prípravu riešení môžete využiť ponúkanú vzorku súborov. Tieto ale nemôžu pokryť všetky požiadavky, preto ak Vám tam chýba presne Váš prípad, tak si ho viete kedykoľvek vytvoriť napr. v Štart verzii. Pre presné navodenie je ale nutné si nastaviť formálne prepojenie s eshopom podľa vyššie uvedených dokumentácií.

Aktuálne vzorové súbory nájdete - tu.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia 2020).