Zákaznícka podpora
Chcete poradiť s výberom Money?
Ak dostanete faktúru alebo iný elektronický doklad (napríklad vo formáte PDF), ktorý obsahuje elektronický podpis (ten potvrdzuje informáciu o jej vystaviteľovi), môžete ho archivovať v elektronickej podobe priamo v účtovnom programe Money S3.
Postupujte nasledovne (postup platí od verzie 19.000):
[div class=info] Faktúry zasielané našou spoločnosťou, obsahujú elektronický podpis – značku, ktorá znemožňuje neautorizované úpravy a potvrdzuje, že vystaviteľom je Solitea Slovensko, a. s. Tieto faktúry môžete archivovať oddelene, bez sprievodného e-mailu.[/div]
Poznámka: Ak ste od dodávateľa dostali faktúru alebo iný doklad bez elektronického podpisu, odporúčame Vám ho archivovať spolu so sprievodným e-mailom.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne cez Zákaznícky portál, alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).
© Seyfor Slovensko, a.s.