Aktuálne informácie k súčasnej situáciiViac informácií

Sklad, objednávky, fakturácia

Ste skladník alebo fakturant máte za sebou školenie Začínáme v Money S3 a potrebujete pracovať s modulmi Sklad a Objednávky? Na školení vám ukážeme, ako pracovať so skladmi v nadväznosti na fakturáciu, systém ponúk, objednávok a rezervácií. Po kurze si už so všetkým ľahko poradíte.

Dĺžka školenia 09:00 – 15:00
Úroveň
Pre mierne pokročilých
Určené pre systém Money S3
Cena individuálne

Osnova školenia

Po absolvovaní kurzu získate prehľad o nastaveniach skladového systému, o práci s cenovými hladinami a zľavami, o využívaní prepojenia jednotlivých súčastí systému pri vytváraní skladových dokladov a faktúr, o práci s rezerváciami tovaru, o vytváraní ponúk a o ďalších funkciách programu.

Lektori vás zoznámia aj s tlačovými výstupmi, inventúrami a spôsobmi vytvárania dokladov.
Kurz je vhodný pre absolventov školenia Začínáme s Money S3
Podrobnosti nájdete v osnove:

  • Nastavenie
  • Sklady
  • Skladové doklady a skladové pohyby
  • Objednávky a rezervácie
  • Inventúry
  • Hromadné operácie
  • Tlačové zostavy
  • Nadväznosť na faktúry

Rezervácia školenia

S ohľadom na súčasnú situáciu a vládou prijaté opatrenia týkajúce sa koronavírusu, dočasne obmedzujeme organizovanie verejných školení osobnou formou.

V prípade záujmu o školenie na vybranú tému aktuálne ponúkame individuálne školenie, ktoré je poskytované vzdialenou formou cez internet pomocou aplikácie TeamViewer.
Vďaka tomu Vám môžeme školenie prispôsobiť na mieru a urobiť ho pre Vás ešte efektívnejším.

Cena školenia je riešená hodinovou sadzbou konzultanta, ktorý sa na danú oblasť špecializuje. V prípade záujmu nám zašlite mail s dopytom na školenie. Na základe oblastí/bodov školenia Vás budeme kontaktovať s ponukou termínov a ceny školenia.

Dopyt školenia


Vaše otázky píšte na kristina.pejkova@solitea.sk.

Miesta konania

Bratislava, Plynárenská 7/C

Nájdete nás na 3. poschodí v Bratislavskom Business Centre 5.

zobraziť popis cesty


Príjazd autom:V prípade príjazdu autom po obchvate odporúčame, zjazd na Prístavný most, na Prístavnú ulicu a z nej odbočiť na Plynárenskú ulicu. Parkovanie je možné na parkovisku pred budovou, cena parkovania je 2 €/hod, na štrkovom parkovisku pri budove 1 €/hod. alebo na okolitých plochách.

Prídete vlakom alebo autobusom?: Zo železničnej stanice (zastávka Hlavná stanica), Vám ide priamy spoj trolejbus č. 201 a vystúpite na zastávke Miletičova, ktorá je od nás vzdialená cca 200 metrov.
Z autobusovej stanice (zastávka Autobusová stanica), Vám idú priame spoje trolejbus č. 202, č. 212 alebo autobus č. 70, vystúpite na zastávke Miletičova.

Prešov, Kúpeľná 3

Nájdete nás na 3. poschodí v Biznis Centre Prešov.

zobraziť popis cesty


Prídete vlakom alebo autobusom? Zo železničnej aj autobusovej stanice idú smerom do centra Prešova trolejbusy č. 1, 4, 8 a vystúpite na zastávke Divadlo Jonáša Záborského, ktorá je od nás vzdialená cca 400 metrov, takže peši ste u nás do 5 minút okolo bývalého OD Tesco, Hotela Bélier a mestskej tržnice.
Ak prídete vlakom odporúčame vystúpiť na malej stanici Prešov mesto, ktorá je od nás takisto peši do 5 minút cez ulice Zápotockého alebo Tarasa Ševčenka smerom na Všeobecnú zdravotnú poisťovňu.

Školenie Sklady, objednávky, faktúry stojí iba 54,50 € bez DPH pre jednu osobu.

Spôsob platby
Za školenie môžete zaplatiť prevodom na účet – platbu je možné zrealizovať po obdržaní zálohovej faktúry, ktorú vám zašleme po objednaní školenia.

Storno podmienky
Pokiaľ zistíte, že sa školenia nemôžete zúčastniť, napíšte nám na kristina.pejkova@solitea.sk najneskôr 48 hodín pred jeho začiatkom a my vám vrátime všetky peniaze. Ak školenie zrušíte neskôr, budeme vám účtovať storno poplatok vo výške 75% z ceny školenia. V ojedinelých prípadoch, kedy sme nútení školenie zrušiť, budeme vás informovať najneskôr 48 hodín pred jeho začiatkom. Záleží len na vás, či budete chcieť vrátiť peniaze alebo si školné prevediete na iný termín.

Informácie k súčasnej situácii

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácii Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.