Aktuálne informácie k súčasnej situáciíViac informácií

Zákaznícka starostlivosť

V rámci obstarania nového Money od nás získate na 12 mesiacov službu Podpora a Aktualizácia, vďaka ktorej sa môžete tešiť zo všetkých funkčných noviniek, legislatívnej správnosti a zákazníckej podpory, ktorá je pripravená vám kedykoľvek poradiť. A pokiaľ z Money S3 chcete vyťažiť maximum, pripravíme pre vás skupinové alebo individuálne školenia či konzultácie.

Zakúpte si k Money S3 služby, ktoré potrebujete:

Podpora a Aktualizácia
Podpora a Aktualizácia

Aktuálny systém vždy v súlade s platnou legislatívou, telefonická a webová podpora neustále po ruke, každý mesiac nové systémové funkcie a vylepšenia. Využívajte svoje Money S3 skutočne plnohodnotne.

Viac o Podpore a Aktualizácii

Individuálny servis
Individuálny servis

Keď pomoc cez telefón a e-mail nestačí, je tu konzultant, ktorý vďaka vzdialenému pripojeniu alebo osobnej návšteve vyrieši akúkoľvek vašu požiadavku. Pomôže napríklad s importom dát, úpravou formulárov alebo prípravou nových tlačových zostáv.

Viac o Individuálnom servise

Kurzy a školenia
Kurzy a školenia

Prijali ste nového zamestnanca alebo si len potrebujete osviežiť, čo nového Money S3 dokáže? Na kurzoch a školeniach sa za pár hodín dozviete to, nad čím by ste sami premýšľali napríklad aj niekoľko mesiacov.

Viac o Kurzoch a školeniach

Informácie k súčasnej situácií

V súvislosti so šírením ochorenia COVID-19 sme prijali potrebné, interné opatrenia k eliminácii možnej nákazy, a tak väčšina našich zamestnancov v súčastnosti pracuje z domu.

Chceme Vás však uistiť, že naše služby držíme na rovnakej úrovni, na akú ste zvyknutí. To sa nezmení ani v prípade, že by opatrenia vlády trvalo dlhšiu dobu. Zákaznícka podpora našich produktov bude fungovať bez akýchkoľvek obmedzení. Každý pracovný deň budú naši konzultanti od 8:00 do 16:30 vybavovať Vaše telefonické a písomné požiadavky na:

Aktuálne informácie k súčasnej situácií Vám budeme prinášať tiež na našom blogu.