On-line podnikanie je nekonečný zápas nielen s konkurenciou, ale aj so sebou samým. Buďte o krok napred vďaka článkom, ktoré pre vás pripravujeme. Prihláste sa k odberu e-commerce noviniek e-mailom.
06. 10. 2020
Idete si založiť e-shop? Neviete si vybrať, ktoré z dostupných riešení je pre vás to najlepšie? Pripravil som základné porovnanie vybratých e-shopových platforiem, aby ste sa v nich vedeli rýchlo zorientovať a správne si vybrať.
06. 10. 2020
K úspešnému on-line podnikaniu potrebujete nie len perfektný e-shop a vyladené produkty, ale aj správne vystavené faktúry. Tie musia byť v súlade s daňovou legislatívou, ale zároveň ich tvorbou nemôžete stráviť mladosť. Čítajte, aké sú náležitosti faktúr pri e-shopoch a ako to majú s faktúrou platcovia a neplatcovia DPH.
06. 10. 2020
Svetu vládne internet, ktorý nám ponúka obrovské možnosti v oblasti komunikácie a predstavuje tak jedinečnú platformu na prezentáciu a predaj svojich produktov a služieb.
06. 10. 2020
Večná obava každého spotrebiteľa – čo ak budem potrebovať vrátiť zakúpený tovar?
06. 10. 2020
Formy podnikania - SZČO alebo spoločnosť? Prevádzkovanie e-shopu je podnikateľská činnosť, ktorá sa prevádzkuje na IČO. Ak plánujete malý e-shop s niekoľkými položkami, vystačíte si ako SZČO (podnikanie na živnosť), pokiaľ však plánujete väčší biznis alebo vás bude vo firme viac, uvažujte o spoločnosti (najčastejšie s. r. o.). Či už plánujete podnikať ako živnostník alebo […]
06. 10. 2020
Rýchle a spoľahlivé doručenie objednaného tovaru patrí medzi základné atribúty spokojnosti zákazníka s e-shopom. V posledných rokoch zároveň k tomuto očakávanému štandardu pribudli ďalšie predpoklady – pestrosť a sloboda vo výbere možností, ako sa zásielka k zákazníkovi dostane, a možnosť sledovať celý proces vybavovania a trasu zásielky.
06. 10. 2020
Čo sú porovnávače tovaru Porovávače tovarov sú webové stránky, na ktorých môžeme vyhľadať produkt a porovnať si jeho vlastnosti s ďalšími produktami alebo vyberať podľa firiem, ktoré ho ponúkajú. V porovnaní nájdeme nie len cenu tovaru, ale tiež dostupnosť či hodnotenie e-shopu. Z pohľadu e-shopu je porovnávač tovaru miestom, kde sa získavajú zákazníci. V porovnaní […]
06. 10. 2020
Stanovenie cieľa a odhad nákladov Na začiatku by sme si mali rozmyslieť, čo je cieľom inzercie. Potrebujeme zvyšovať povedomie o značke alebo nakopnúť predaj produktov a služieb? Následne musíme rozhodnúť, ako budeme ciele vyhodnocovať. Záleží na tom, či máme nastavené meranie na súčasných webových stránkach alebo je nutné vytvoriť ho od základu. Cena za nastavenie […]
06. 10. 2020
SEO alebo slovensky optimalizácia pre vyhľadávače je jeden z veľa nástrojov online marketingu. Pre väčšinu je to len ďalšie moderné slovo, ktoré jednoducho chcú mať zavedené v marketingu. Firmy si nekladú zásadné otázky ohľadom správnych nastavení v SEO. Jednoducho len chcú to SEO, pretože sa hovorí, že je dôležité ho mať. Musí ho mať každý. Ale naozaj potrebujete platiť za optimalizáciu pre vyhľadávače? Naozaj potrebujete SEO? A hlavne – aké SEO potrebujete?
06. 10. 2020
06. 10. 2020